Ron paris

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Cnn, 14 apr 2020.

  1. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.936
    Locatie:
    Rotterdam
    er zijn inderdaad geen domme vragen.
    toch kan de vraag andere mensen wel eens laten besluiten het antwoord niet te geven :D

    en dat is dan toch wel het voordeel van de club: je ziet mensen, en dat maakt het praten zoveel simpeler.
    getypte tekst lacht niet, trekt zijn wenkbrauwen niet.
    wordt eerst 3x gelezen of geinterpreteerd. waar je bij echte woorden zo eroverheen gaat.

    qua modellen, schade etc:
    in de regel zou je bij het correcte gebruik geen (heftige) schade verwachten
    zeker terugkerende schade zou je dan niet verwachten.
    al zie je inderdaad bij de huidige prijsvechters of chinese clone apparaten dat je al schade hebt bij voorzichtig behandelen.
    als je dit met wat technische gevoelens en wat extra alu (gecombineerd met de wil om wat aan te passen) benaderd, moet je toch een heel eind komen:D
    draagarmen dubbelen met een plaatje alu? ophangpunten verstevigen?
     
  2. Cnn

    Cnn

    Lid geworden:
    9 dec 2014
    Berichten:
    2.529
    Locatie:
    Emmen
    Het betreft ook geen heftige schades, maar het kost gewoon veel tijd. Als ik ga schoonmaken ben ik een uur per auto bezig.

    Een rtr auto kopen en daar alle slechte onderdelen van vervangen, servo's, het goedkopere kauwgum aluminium, slechte lagers, plastic glij lagers.

    Het gaat niet om schades rijden in mijn geval. Maar meer in onderdelen die het opgeven. Heb nu een mugen mbx7r en een Team associated rc8te uit het jaar kruik. Dit vertoont deze slechte bouwkwaliteit niet.

    Traxxas e revo vxl 1/16 van mijn zoontje is nu 3 servos verder. Draagarm setje van rpm rondom. Dat vind ik persoonlijk droevig. 1 servo monteren terwijl er plek is voor 2. Een bash auto met kunststof tandwielen?. Draagarmen van hard plastic?

    Hpi apache c1 carbonnen shocktowers moeten monteren omdat de originele constant verbogen bij de bevestiging van de upper link. Heeft een hotbodies geen last van.. ook hpi..

    Losi lst idem. Diffjes gaan al stuk met proefrijden op 4s. Bij twijfel even op YouTube kijken, of op rcgroups.

    Als je hier als beginner aan begint kan ik me goed voorstellen dat de zin er snel af is. Kyosho daarentegen heeft wel vrij goede spullen.

    In mijn optiek gewoon een kit versie kopen. Veel betere bouwmaterialen die er in zijn verwerkt. Zelf direct goede Hardware monteren ipv goedkope troep vervangen.
    Je weet dan wat je hebt.

    Of koop een goede 2ehandse die rtr is





    Goedkoop is duurkoop.
     

Deel Deze Pagina