A
Arvid
Guest
In dezelfde tweede hands partij als de gele zwever, de fun fly, het schuimpje en de hotshot, zat deze. Ik heb me alleen suf gezocht, maar kan er niets van terug vinden. Weet iemand van welke fabrikant het is en of Rory wel de echte naam is?
Om maar te beginnen, de naam :wink:
En de toestand waar deze in verkeerd(e)
Los gelaten wingtippen, beide zijde
Gekrakt romp
En nog een krak in de beplating van de vleugel, heb ik helaas geen foto van.
Hop, wat bruislijm en wat wasknijpers
En het resultaat
Omdat ik had vermoed dat er niet veel meer over zou zijn van het piep, was dit mijn grootste opluchting. Het was alleen de abachi plaat die geknakt was. En een stukje voorlijst. Chirurgisch geopend en de voorlijst al weer een stukje in gelijmd
Omdat ik de voorlijst niet vertrouw, een kleine versteviging die ook aan 1 kant onder de plaat doorloopt.
Ook vertrouw ik de stevigheid niet meer helemaal omdat de plaat onderbroken is. Bij veel up komen nu juist de krachten aan de onderkant van de vleugel. Dus ook hier maar een ligger in geduwd die aan beide kanten onder de beplating doorloopt.
De beplating is nu weer gesloten en ligt lekker te drogen.
Om maar te beginnen, de naam :wink:

En de toestand waar deze in verkeerd(e)
Los gelaten wingtippen, beide zijde

Gekrakt romp

En nog een krak in de beplating van de vleugel, heb ik helaas geen foto van.
Hop, wat bruislijm en wat wasknijpers

En het resultaat

Omdat ik had vermoed dat er niet veel meer over zou zijn van het piep, was dit mijn grootste opluchting. Het was alleen de abachi plaat die geknakt was. En een stukje voorlijst. Chirurgisch geopend en de voorlijst al weer een stukje in gelijmd

Omdat ik de voorlijst niet vertrouw, een kleine versteviging die ook aan 1 kant onder de plaat doorloopt.

Ook vertrouw ik de stevigheid niet meer helemaal omdat de plaat onderbroken is. Bij veel up komen nu juist de krachten aan de onderkant van de vleugel. Dus ook hier maar een ligger in geduwd die aan beide kanten onder de beplating doorloopt.

De beplating is nu weer gesloten en ligt lekker te drogen.