jan brilman
Forum veteraan
Klinkt goed, gefeliciteerd!
Ja, witte 'schaalbakken' zijn mooi . . .
jan.
Ja, witte 'schaalbakken' zijn mooi . . .
jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De regelaar moet je alsvolgt inregelen.
Gasweg in de zender op 80-85% zetten, dan de start en stop punten op de regelaar inlezen.
Als alles ingeprogrammeerd is op de regelaar, de zender weer terugzetten op 100 of 105% gasweg.
Dan zal de rem altijd werken en weet je ook dat de regelaar altijd volgas staat als je volgas geeft.
Dit is een bekend probleem bij YGE software.
GJ
Het klinkt erg naar een te achterlijk ZW-put.
Zonde, dan in ieder geval.
Echter, de roerhoorn waar de haak van de stuurstang in ging, was nog helemaal intact. Ik had op zijn minst verwacht, dat het gat waardoor de stuurstang gestoken werd uitgescheurd zou zijn. Dus mijn conclusie is dat ik op een of andere manier het hoogteroer niet op de servo heb aangesloten bij het monteren van het stabilo.
Dat moet je toch gemerkt hebben tijdens het sturen!? Of hij stuurde helemaal niet op hoogte, of alleen down c.q. alleen up. Niets van gemerkt?Echter, de roerhoorn waar de haak van de stuurstang in ging, was nog helemaal intact. Ik had op zijn minst verwacht, dat het gat waardoor de stuurstang gestoken werd uitgescheurd zou zijn. Dus mijn conclusie is dat ik op een of andere manier het hoogteroer niet op de servo heb aangesloten bij het monteren van het stabilo. Ik heb na montage vergeten om het aktief te checken. Dom....
Ja, alhoewel ik ook nog aan storing/lege/slechte accu/lage spanning op de ontvanger, denk. Waarom geeft jouw motor zo nu en dan één tikje? Ik zie dat vanaf pakweg de 2e helft een aantal keren gebeuren. En tijdens de eerste helft van het filmpje vliegt hij nog best redelijk. Later wordt het steeds erger ...Een andere uitleg kan ik voor het ongeval op dit moment niet vinden.
Als het niet-aangesloten-stabilo inderdaad de oorzaak was: ja duur leergeld.Duur leergeld, en zonde van een hele mooie kist.
Had het even gezegd, ik kan hem een stuk goedkoper krijgen...
Had je minimaal 150 euro gescheeld.
GJ