RTF build kit (mag ook zonder zender en ontvanger)

Hoi 8 kanalen dat wil zeggen dat een mx12 al niet genoeg is. Dju ik vond die al duur genoeg!

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke zal ik eens doen ! Ma ik ga voor een mx12 of voor een dx6 die nieuwe dan gaan

Ja iemand moet de eerste zijn he en ik heb geen problemen met mij DX4R Pro dus mss toch maar eens proberen ik weet alleen niet als die voice allerts heeft moet ik eens opdoeken maar ik dacht vanwel ik ben niet zeker

Op youtube heb ik hele goede en positieve reviews van de Turnigy 9X gezien. Sommige mensen zeiden zelfs dat die beter was dan de Spektrum DX8, en die kost bijna 4 keer zoveel! Ook kan je de Turnigy 9X upgraden met een beter moederbord, dan kan je makkelijk andere firmware flashen, je kan voice alerts instellen, je hebt ondersteuning voor telemetry en nog veel meer. Hier een link naar de upgrade: ERSKY9x
Dus voor die prijs kan je zeker wel wat krijgen!

(de upgrade boards zijn niet meer nieuw te koop maar op ebay zijn ze nog wel te vinden.)

Bedankt maar toch maar ik heb liever wat service en garantie van de winkel bij mij om de hoek bewijzen van spreken

Futaba T8FG is een goede zender

Is origineel 8 kanaals maar middels software upgrade van futaba is het nu 14 kanaals.

Ja ziet er niet slecht uit bedankt Dave! Alleen het prijskaartje is iets minder ;-)

Back