Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
RTF build kit (mag ook zonder zender en ontvanger)
Ja iemand moet de eerste zijn he en ik heb geen problemen met mij DX4R Pro dus mss toch maar eens proberen ik weet alleen niet als die voice allerts heeft moet ik eens opdoeken maar ik dacht vanwel ik ben niet zeker
Op youtube heb ik hele goede en positieve reviews van de Turnigy 9X gezien. Sommige mensen zeiden zelfs dat die beter was dan de Spektrum DX8, en die kost bijna 4 keer zoveel! Ook kan je de Turnigy 9X upgraden met een beter moederbord, dan kan je makkelijk andere firmware flashen, je kan voice alerts instellen, je hebt ondersteuning voor telemetry en nog veel meer. Hier een link naar de upgrade: ERSKY9x
Dus voor die prijs kan je zeker wel wat krijgen!
(de upgrade boards zijn niet meer nieuw te koop maar op ebay zijn ze nog wel te vinden.)
Met Remote gain wordt bedoeld dat je de gains (PIDs) instelling kunt aanpassen vanaf je zender met een draaiknop.
Mits goed ingesteld in bv de Naza software werkt dat prima!