Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo tussen de kleine buitjes door was het prima vliegen.
helaas kom ik er nu achter dat de lipo's echt op zijn ... kom al in de low voltage alarmpjes terecht na 4min vliegen.
Bij ons op het veld zijn gelukkig 8 tafels voorzien aan het hek tussen het publiek en het veld, maar anders zou zo'n tafeltje mijn voorkeur hebben tov een stand.
ik had nog een oud camera statief liggen.
En een mede clublid heeft op z'n werk zo'n zelfde frame gevouwen als op die foto hierboven.
erg handig, hier kun je ook je zender in leggen.
Wij kunnen helaas geen vaste tafels op het veld plaatsen omdat het erg in de weg staat met maaien, zowel voor de boer waarvan de grond is, als voor onszelf met het maaien.
zo'n campingtafeltje zou kunnen, maar ik heb een hekel aan bukken .. en als je zo'n hoog tafeltje neemt kun je net zo goed het statief nemen. Qua stabiliteit zal het wel ongeveer gelijk zijn.
ja ben er wel tevreden over, maar heb me nog even verdiept in de Pro versie.
En ik ga zeker even upgraden.. die pro versie van vstabi bied toch wel opties die wel te gek zijn om erbij te hebben / te kunnen regelen.