Hallo allemaal.
Een maand of twee geleden heb ik naar lang overwegen en SAB Goblin 700 kit gekocht
Deze kit word zonder setup geleverd zo dat men deze zelf kan samenstellen naar ieders eigen wensen.
Ik heb gekozen voor de volgende setup;
# Motor:Kontronik Pyro 700-52L
# Regelaar: Kontronik HeliJive 120 HV
# FBL. Systeem: BeastX/ Spektrum (AR7200BX)
# Cyclic servo MKS HBL 950 (3X)
# Tial Servo MKS HBL 980
Dit alles word van stroom voorzien door een 2 cell 7,4 volt lipo.
Ik ben ben twee weken geleden begonnen met de bouw van de heli en wil deze gedurende de komende winter op mijn gemak verder gaan afbouwen.
Op die manier krijg ik ook weer wat meer tijd om te sparen voor de onderdelen van de setup die ik nog moet kopen.
Ik wil hier aan de hand van foto's een bouwverslag plaatsen. Mocht er iemand zijn die meer info wil hebben over de bouw van de Goblin dan kan die dat altijd vermelden.
Oké dan nu de eerste foto's tot nu toe.
De verpakking
Canopy en tial boom
Diverse onderdelen ontzetten mooi verpakt
Lipo tray
ESC Support
Frame voor de helft gemonteerd
Frame klaar
En de pootjes zitten er onder
Binnenkort meer.
mvg. Freddie
Een maand of twee geleden heb ik naar lang overwegen en SAB Goblin 700 kit gekocht

Ik heb gekozen voor de volgende setup;
# Motor:Kontronik Pyro 700-52L
# Regelaar: Kontronik HeliJive 120 HV
# FBL. Systeem: BeastX/ Spektrum (AR7200BX)
# Cyclic servo MKS HBL 950 (3X)
# Tial Servo MKS HBL 980
Dit alles word van stroom voorzien door een 2 cell 7,4 volt lipo.
Ik ben ben twee weken geleden begonnen met de bouw van de heli en wil deze gedurende de komende winter op mijn gemak verder gaan afbouwen.
Op die manier krijg ik ook weer wat meer tijd om te sparen voor de onderdelen van de setup die ik nog moet kopen.
Ik wil hier aan de hand van foto's een bouwverslag plaatsen. Mocht er iemand zijn die meer info wil hebben over de bouw van de Goblin dan kan die dat altijd vermelden.
Oké dan nu de eerste foto's tot nu toe.

De verpakking

Canopy en tial boom

Diverse onderdelen ontzetten mooi verpakt

Lipo tray

ESC Support

Frame voor de helft gemonteerd

Frame klaar

En de pootjes zitten er onder
Binnenkort meer.
mvg. Freddie