Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je hebt pbHoi Serge,
volgens mij heb ik daar een originele tekening van liggen, ik zal morgen even kijken.
Ik woon zelf in lunteren dus dat is mooi dicht bij.
M.v.g.
Addy
v stelling van de hoofdvleugel wordt 0 ipv 3 en de tippen blijven de 10 graden behouden . hierdoor blijft hij stabiel . re rolroeren zijn dan om hem goed in een bocht te leggen en om hem recht te drukken . tevens zijn ze dan mooie spoilers welke beter werken dan de remkleppen . qua gewicht maakt het niks uit .heb al een paar avondjes zitten studeren .Serge, over die rolroeren moet je nog even goed nadenken. Ik wilde het eerst ook doen, maar heb toch besloten het niet te doen en was later blij met die keuze.
Rolroeren maken op het vliegtuig zoals hij op de tekening staat haalt niet zoveel uit, met zoveel V-stelling doen rolroeren niet zoveel. Als je de rolroeren effectief wilt maken moet je dus de V-stelling verminderen. En dan gaat het zo mooie relaxte karakter er mogelijk aan. De kist is goed zoals hij is, ik zou er niet aan gaan knoeien. De Sagitta is een heerlijke kist, lekker bouwen zoals hij op tekening staat (of wel remkleppen inbouwen).