Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat aangezien je er alles aan gedaan hebt om hem zo licht mogelijk te maken dat het geen kwaad kan om bij deze wind de originele stalen vleugelbuis erin te doen? en misschien nog lood op de plek waar origineel de servo's moesten? Je kan bij het aanduiken wel zien dat het profiel wilt, maar terug geblazen word zodra je een beetje up geeft. Volgende keer weer eens proberen als de wind recht op het Duin staat. Gewicht is durchzug! zelfs je 3m focus was met zijn 3KG was te licht op deze dag!
Als je zwaarder bent word keren ook makkelijker.
Op het vlakke land bij het slepen heb je natuurlijk wel voordeel van je lage gewicht, Maar ik maak van de mijne toch te zware versie met carbon buis voor normaal en Staal voor 6Bft. Ik ga hem toch alleen op de maasvlakte vliegen.
Ik heb de salto nu al een aantal keer kunnen zien vliegen, en ik had er aardig de pest in dat die van mij nog in de doos zat door andere projecten.
Ik ga er dus vaart achter zetten en hem in elkaar rammen, ik ga hem op originele China wijze in elkaar bouwen. Die van mij word dus niet zo mooi als die van discus2ct qua staart. De enigste mod die ik ga overnemen is het 2mm staal voor de aansturing veranderen voor 2mm carbon, want het staal wat bijgeleverd word is echt idioot zwaar!
Geen sleepkoppeling, geen extra servo tray, ingekorte verwijderbare v-tail, turbulatoren.. niks.... wel carbon stuurstangen naar achteren, een carbon vleugelbuis en goan! deze kist doet het zo goed dat ik niet meer wil wachten tot andere projecten klaar zijn.