V
VenomXL
Guest
Als eerste wil ik even aangeven dat dit forum mij al ontzettend goed op weg heeft geholpen. Erg duidelijk allemaal
Ik ben nog een noob wat betreft de nitro auto's
.
Sinds kort heb ik een tweedehands savage XL gekocht met een nieuwe motor.
Ingereden via de WOT methode. Tijdens het inrijden ging de auto steeds sneller rijden en begon op den duur ook naar zijn 2de versnelling te schakelen. Wel nog steeds aan het "4 takten".
Tijdens het inrijden dus steeds een kleine slag dicht gedraaid en de auto begon goed te accelereren. Gek genoeg wil ie nu alleen niet meer door naar zijn 2de versnelling...Of kan het zijn dat dit nu minder goed hoorbaar is?
Bij elkaar ben ik nu zo'n 13 tankjes verder en de hoofd sproeier is nagenoeg terug op de fabrieks standaard, en de uitlaat blijft bij hoge snelheid nog goed pluimen.
Iemand een idee/suggestie wat ik verkeerd doe?
Ik ben nog een noob wat betreft de nitro auto's

Sinds kort heb ik een tweedehands savage XL gekocht met een nieuwe motor.
Ingereden via de WOT methode. Tijdens het inrijden ging de auto steeds sneller rijden en begon op den duur ook naar zijn 2de versnelling te schakelen. Wel nog steeds aan het "4 takten".
Tijdens het inrijden dus steeds een kleine slag dicht gedraaid en de auto begon goed te accelereren. Gek genoeg wil ie nu alleen niet meer door naar zijn 2de versnelling...Of kan het zijn dat dit nu minder goed hoorbaar is?
Bij elkaar ben ik nu zo'n 13 tankjes verder en de hoofd sproeier is nagenoeg terug op de fabrieks standaard, en de uitlaat blijft bij hoge snelheid nog goed pluimen.
Iemand een idee/suggestie wat ik verkeerd doe?
Laatst bewerkt door een moderator: