Hallo Pieter,
Ik had een keer gezien bij een Duitser die had de schotel bediening met een potmeter op de zender, ik had hier ooit een filmpje van op mijn pc, is een jaar of wat geleden gecrasht.
Het zag er wel stoer uit, maar heel complex, nu maak ik het wel met die stang en mini servo.
EN WEER DOOR!!
Even aan de cabine het luchtfilter/snorkel systeem gemonteerd, en low banden op de achteras, om te kijken of ik de lengte van 15.5cm aan dieseltank kwijt kan [omdat een Lipo 3S een lengte heeft van 15.2cm] eeehhhh nee.
Zelfs al zou ik naar een Lipo 2S van 13.5cm gaan, dan zou de tank minimaal 14cm worden, wat ook niet past, en de accu komt hoe dan ook in de dieseltank.
De 1/1 trekker waar mijn model een replica van wordt, heeft een dieseltank vanaf luchtfilter unit tot het achterspatbord.
Dan zit er niets anders op dan de accu achter de stoelen in de cabine te maken.
Dus de ruimte tussen luchtfilter unit en achterspatbord wordt dieseltank, wat wel een voordeel is dat in de dieseltank de Beier USM-RC2 komt, scheelt veel draden van de verlichting achter de stoelen.
Verder het deksel met de inlaat toevoer gemaakt, de buis is van aluminium en eindelijk mijn buigtool kunnen gebruiken.
Wie had dat gedacht, dat Trix zich beschikbaar zou stellen!!
Als ik Trix in waarde van 5 cent op de luchtfilter unit lijm, dan valt die kom er net overheen, meer vlees om de kom te lijmen.
Later....