Deze Scania truck heb ik aan geschaft en ga ik ombouwen naar een bakwagen met aanhanger.
Deze word voorzien van de Beier SFR1 met Beier Bluetooth in de aanhanger.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Èven vraagje, waarom gebruik je de tamiya versnellingsbak? Er zijn betere oplossingen voor zoals servonaut motor of eentje van wetronic .
Hiermee bespaar je ruimte en bespaar je op 1 servo voor de versnellingsbak.
He-le-maal mee eens, met name de opmerking over de kranen: als een echte 'kranenman' stoor ik me nog altijd aan die bagger mannen, als ze het over hun 'kraan' hebben.Nou Rolf ik moet Jitse wel gelijk geven. Een aanhanger zit erachter met een dissel en een trailer zit vast op een schotel.
Althans zo heb ik dat uit de overlevering wel mee gekregen.
Er zijn er ook zat die een graafmachine een kraan noemen maar dat is het naar mijn idee ook niet, ook al kun je er wel mee hijsen.
Dat zeg je nu wel, en is mogelijk correct voor wat betreft een schamel wagen, waardoor die verder naar binnen gaat lopen, maar aan de andere kant, zo zit de koppeling wel altijd gemonteerd bij een wipkar combinatie; daar is het probleem van het naar binnenlopen, dus van de bestreken baan minder dan bij een schamelwagen. En het duik effect wordt kleiner als je de koppeling strak achter de achteras zet, daarvoor doen ze het voornamelijk (dacht ik), en dit speelt niet bij een triangel.@Jitse Maandag ik zou de vangmuil nog een tikkie naar achteren verplaatsen. Hij zit nu zo dicht op de achteras dat je waarschijnlijk heftig moet sturen met je truck om wat beweging in je dissel te krijgen, ook al heb je een tandenmas achter en zit het draaipunt h.o.h. tussen de assen, de afstand is denk ik nog erg kort, maar ik kan het niet 100% goed inschatten op de foto’s.
, maar goed, morgen mag je weer in je bankje, en uit de hoekHeb ik wat gemist maar je hebt hier toch een andere trailer? Je plaatst foto's en das mooi maar zonder tekst en uitleg gaat het volgen moeilijk.