Hallo,
@piet, Ik heb het zeker niet als kritiek opgevat want je hebt groot gelijk, een blauwe plaat was mooier geweest.
Gisteren de grote rijtest gehad en de Texaco tankwagen heeft zich voorbeeldig gedragen, het rijden was een genot
en ook al heeft de trekker een kort chassis het rijgedrag was absoluut niet zenuwachtig en de oplegger liep er keurig achter.
Ik heb een paar foto's gemaakt maar ze zijn niet super goed gelukt ( ik heb ze niet goed gemaakt

) maar hier volgt de
mooiste en een close-up die ook redelijk is.
Vanmorgen heb ik thuis ook een paar foto's gemaakt en deze zijn beter gelukt.
Omdat dit bouwverslag vanaf het begin al een verslag was over 2 oude Scania neuzen volgen nu nog maar een paar foto's
van de 2 oudjes samen.
En als toetje mijn hele wagenpark.
De planning was om Veroma achterlichtunits te monteren op de l81 maar deze waren helaas 1/16 en van
duidelijk mindere

kwaliteit dan de andere producten die ik normaal met veel plezier van Veroma gebruik.
Dus er zal nog iets moeten gebeuren aan de achterkant van de Scania( licht, nummerbord en lengteborden)
maar dat word voorlopig even op de lange baan geschoven tot ik besloten heb wat en hoe ik alles ga monteren.
Bij deze wil ik mededelen dat dit de wsl de laatste update was en wil ik alle lezers, volgers, "knopje leuk" gebruikers
en uiteraard Cees en Harry van het Zandbergen Scania museum in IJhorst bedanken voor de complimenten, ideeën,
kritieken en commentaren.

Ik heb tijdens deze 1,5 jaar veel geleerd en hopelijk zijn er collega bouwers die door mij ideeën hebben opgedaan.