scania L81 en scania-vabis L55 met hondebrink cabine

Hallo,

@Schots en Scheef , Ja ik was gastrijder bij de Bemoc.
Ik had beide neuzen bij me dus welke auto bedoel je?
Erg leuke baan en veel Wedico soortgenoten:banana::thumbsup::yes::yes:
Helaas heb ik geen foto's gemaakt :frustie:dus ook niets hier geplaatst.

Hallo,

Ik heb kort geleden een paar heel mooie foto's gekregen
van Rob, ze mochten met jullie gedeeld worden.:thumbsup::thumbsup:
De foto's zijn gemaakt in Kampen bij het Broshuisevent.

29024013yj.jpg

29024011eo.jpg

Een mooi rijtje ouwe zweden.:koud::koud:

Hallo Luchard

Kijk,dat is nou modelbouw in optima forma. Zonder de tekst erbij zou je denken dat het een rijtje oude trucks was op een oldtimer dag. Ik ben oud genoeg om te kunnen zeggen dat ik deze jongens op de weg heb zien komen maar ook helaas zien gaan. Gelukkig heb ik nog steeds mooie herinneringen aan deze trucks. Net als aan het Broshuisevent. :yes::yes::yes:

Oh Oh, die drie van links.....die neuzen, blijf er van kwijlen. Als die cabine nog eens door een van jullie styreenkunstenaars in de handel gebracht gaat worden;)

Ja dan wil ik er ook wel een. Ik ben modelvlieger maar in mijn jongere jaren mogen rijden op een 110 super. Met takel om gestrande trucks af te slepen. Daar zou ik graag nog eens een model van op de kast willen hebben.

Hallo,

Helaas kan ik jullie niet helpen heren, ik ben er nu een beetje klaar mee:(
De cabine's zijn erg arbeidsintensief en lastig omdat er niet gebouwd kan worden naar bv een 1/24 Revell of Italeri voorbeeld.
Ik ben echt toe aan iets anders maar nu wel met de hulp van een 1/24 voorbeeld:)

Voor coole oude cabine's kan je gewoon hier in Nederland terecht bij scaleparts.nl
Een oude neus word trouwens wel in Danemarken gemaakt, ik heb geen flauwe idee wat de kwaliteit is en van welk
materiaal hij gemaakt is.
Mijn Deens houd op bij; Mahene möde knäckerbröde en ook hiervan heb ik geen idee wat er staat:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
De link naar Denemarken is; http://rcmodeltruck.dk/da/forerhuse/2307-scania-111-forerhus.html
Schijnbaar is forerhus een cabine en Scania is vrij vertaalt Scania. :bier:

Laatst bewerkt:
Hallo,

Helaas kan ik jullie niet helpen heren, ik ben er nu een beetje klaar mee:(
De cabine's zijn erg arbeidsintensief en lastig omdat er niet gebouwd kan worden naar bv een 1/24 Revell of Italeri voorbeeld.
Ik ben echt toe aan iets anders maar nu wel met de hulp van een 1/24 voorbeeld:)

Voor coole oude cabine's kan je gewoon hier in Nederland terecht;
Een oude neus word trouwens wel in Danemarken gemaakt, ik heb geen flauwe idee wat de kwaliteit is en van welk
materiaal hij gemaakt is.
Mijn Deens houd op bij; Mahene möde knäckerbröde en ook hiervan heb ik geen idee wat er staat:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
De link naar Denemarken is; http://rcmodeltruck.dk/da/forerhuse/2307-scania-111-forerhus.html
Schijnbaar is forerhus een cabine en Scania is vrij vertaalt Scania. :bier:

Ik krijg deze melding als ik de site aanklik : Heel vreemd !!! :( :(

scale-parts store
store.scale-parts.com/
Vertaal deze pagina
Deze site is mogelijk gehackt.
scale partsfor 1/14 rc trucks and trailers. ... 37.07 EUR. Welcome onSCALE PARTSweb shop. New Products. New. Wheel stopper with mount for 1/14 truck.

Hallo,

Geen idee wat er gebeurt is, ik zal in ieder geval de link weghalen.
Mocht iemand toch willen kijken dan kan het op scaleparts.nl
Gisteren had ik de link opgezocht en gekopieerd, toen was er niets vermeld.

Scania 110 torpedo cabine is nogal duur, bovendien klopt de motorkap en grille niet met de 1 : 1
:(:(
Kosten Scania 110cabine :2399,= Deense Kronen = 322,43 Euro !!! :( :(

Jammer ! :(

Hallo allemaal,

23706271ii.jpg

Een medemodelbouwer wees me op de bovenstaande foto in de Truckstar "miniaturen" rubriek.
Aangezien ik geen flauw idee had hoe ze aan de foto kwamen heb ik ze een mailtje gestuurd.
Omdat ze een tekort hebben aan ingestuurde miniaturen hebben ze mijn Scania-Vabis gebruikt.
Ik heb er totaal geen problemen mee want al mijn foto's zijn openbaar.

Een verzoekje van hun kant; als jullie ook wel eens in de Truckstar willen met je eigengebouwde pronkstuk
dan stellen ze het op prijs als je een mailtje met 1 of 2 foto's, beschrijving en info stuurt naar ; miniaturen@truckstar.nl

Gelijk maar even gebruik maken van de gelegenheid om wat foto's te plaatsen van de 2 oudjes die uiteraard
ook mee zijn geweest naar de beurs in Leipzig.

34050239qn.jpg

34050245hd.jpg

34050243xj.jpg

34050370jf.jpg

34050372zx.jpg

34050381og.jpg

Back