Update
Zo het heeft weer even geduurd, maar hier dan een update van mijn project.
Ik ben bezig geweest met het maken van een dolly voor mijn LZV project.
Het is er 1 geworden met een stuurbare vooras.(stuuras van de koeltrailer gebruikt)
Ik heb hem nu even in elkaar gezet, maar er moet noch wel het een en ander aan gebeuren wat betreft de afwerking.(de trekstang naar de bakwagen toe wordt gemaakt van masief aluminium hij is nu noch van u profiel) en hij wordt ook voorzien van echte verlichting werkend met de andere verlichting dat op de truck en trailer komt.
Ook is hij nu in deze uitvoering noch niet uitgerust met vering.
Maar ik ga eerst eens proberen hoe het zo gaat, maar ik denk dat hij wel geveerd gaat worden. Het sturen werkt prima al zeg ik het zelf.
Let wel hij is gemaakt van delen die ik over had er is dus niets extra voor besteld.
Zie hier de foto's. Ben benieuwd naar jullie reacties.

Dit waren even de foto's voor dit moment.
Ik hou jullie weer op de hoogte als de dolly klaar is met alle aanpassingen.
Groet Henk.
Zo het heeft weer even geduurd, maar hier dan een update van mijn project.
Ik ben bezig geweest met het maken van een dolly voor mijn LZV project.
Het is er 1 geworden met een stuurbare vooras.(stuuras van de koeltrailer gebruikt)
Ik heb hem nu even in elkaar gezet, maar er moet noch wel het een en ander aan gebeuren wat betreft de afwerking.(de trekstang naar de bakwagen toe wordt gemaakt van masief aluminium hij is nu noch van u profiel) en hij wordt ook voorzien van echte verlichting werkend met de andere verlichting dat op de truck en trailer komt.
Ook is hij nu in deze uitvoering noch niet uitgerust met vering.
Maar ik ga eerst eens proberen hoe het zo gaat, maar ik denk dat hij wel geveerd gaat worden. Het sturen werkt prima al zeg ik het zelf.
Let wel hij is gemaakt van delen die ik over had er is dus niets extra voor besteld.
Zie hier de foto's. Ben benieuwd naar jullie reacties.

Dit waren even de foto's voor dit moment.
Ik hou jullie weer op de hoogte als de dolly klaar is met alle aanpassingen.
Groet Henk.