Scania R470 scania-puppypower.nl

• Topicstarter Topicstarter scania-puppypower
  • Startdatum Startdatum
S

scania-puppypower

Guest
Goede middag beste modelbouwers. Als chauffeur van een dikke scania R 470 kan en wil ik natuurlijk niet achterblijven. Reeds jaren geleden heb ik aan modelbouw gedaan en het is natuurlijk vanzelfsprekend dat ik dit weer oppak. Sinds januari dit jaar heb ik zelf een scania R470 dus de kleine uitvoering van tamiya was de uikomst. Op dit moment heb ik het chassis en de besturing in elkaar gemaakt. Bij stella models in hong kong heb ik de mfu 56511 set besteld en dan kan ik weer verder. Ik ga proberen een club op te richten voor de scania modelbouwers onder ons (en natuurlijk is iedereen welkom). Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het opbouwen van een website. Domein naam ligt al vast scania-puppypower.nl
Foto's van mijn truck en bouwverslag volgt zo snel mogelijk. Kan namelijk alleen in de weekenden bouwen, doordeweeks is de senior scania aan de beurt. Mvg Frans

Scania king off the road.

welkom!

zo te zien is er een Scania virusje uitgebroken :D

ik sta ook op het punt van beginnen met de bouw, moet de doos nog openen hoor maar dat gaat denk ik morgen gebeuren

een club is wellicht een leuk idee, hangt een beetje van de locatie af maar in principe heb ik wel belangstelling

ik heb wel gelijk een vraag aan je:
zou je van je echte truck ook foto's vanuit verschillende standpunten willen plaatsen en/of naar mij willen mailen, lijkt mij wel handig om tijdens het bouwen de werkelijkheid te kunnen controleren

welkom...

Welkom,

Leuk, een nieuw bouwverslag!!!

Een leuke modeltruck club erbij is natuurlijk altijd leuk maar of dit nu een merk club moet zijn......

Robert

welke locatie. bij het bouwen van een site kan ik eventueel wel assisteren. het is een tijd terug maar moet het wel weer op kunnen pakken ;)

scania-puppypower

Sorry beste bouwers maar ikzelf woon in eindhoven,ieder voorstel is welkom wat betreft het bouwen van een site of het opzetten van een club.Ikzelf denk dat we hier een aantal mensen veel plezier mee kunnen doe door te laten zien wat er mogelijk is op het gebied van modelbouw en hobby.
Scania king off the road.

hmm ik denk zelf dat het handig is om een club op te richten in het midden van het nederland net onder utrecht bijvoorbeeld of er net boven.

Zoiezo is het handig om ook te kijken waar andere clubs al zitten

hallo

ik ben bart ben nieuw hier maar ik ben bij een club in belgië namelijk tml wij komen elke maand bij elkaar in zonhoven hier is de site modelvrachtwagens.be

groetjes ik heb hier al verschillende verslagen gelezen ik heb zelf een knight hauler is bijna af gelukkig een jaar aan bezig geweest maar niet de ganse tijd in de winter had ik niks gedaan toen kon ik niet spuiten nu weer wel hij is klaar op een paar tekeningen na , het onderstel had ik rap klaar na een paar weken was dat klaar met geluid en licht module van tamiya

groetjes

club

hallo
een clubje oprichten voor scania bouwers das een leuk idee,
en centraal gelegen is dan mijdrecht,
dus cheeta heb je nog een plekkie over op je keukentafel om te kunnen bouwen?? hahaha
dat is nou altijd het probleem he,waar kan je terecht,
je kan geen meetings gaan houden bij de mc donalds,
of er moet iemand zijn die een garage heeft waar je kan sleutelen en natuurlijk bijkletsen onder het genot van een natje en/of droogje,
en bij mij in middenmeer is niet centraal gelegen en het staat WEL op de kaart,maar mn zolder is te klein voor een meeting met een man of ....
dus als iemand een plekkie weet in het midden van het land,horen we het graag,
mvg markioo

ligt eraan wat je midden noemt

Aalten bij winterswijk

mvg jort

centraal gelegen is een breed begrip.

tsja ik woon wel redelijk centraal maar een sleutelplek heb ik hooguit voor 2 man. is er niets in de buurt van utrecht zelf? weet dat er een trucker club zit in woubrugge.
Posted via Mobile Device

centraal gelegen is een breed begrip.

tsja ik woon wel redelijk centraal maar een sleutelplek heb ik hooguit voor 2 man. is er niets in de buurt van utrecht zelf? weet dat er een trucker club zit in woubrugge.
Posted via Mobile Device

Back