S
scania-puppypower
Guest
Goede middag beste modelbouwers. Als chauffeur van een dikke scania R 470 kan en wil ik natuurlijk niet achterblijven. Reeds jaren geleden heb ik aan modelbouw gedaan en het is natuurlijk vanzelfsprekend dat ik dit weer oppak. Sinds januari dit jaar heb ik zelf een scania R470 dus de kleine uitvoering van tamiya was de uikomst. Op dit moment heb ik het chassis en de besturing in elkaar gemaakt. Bij stella models in hong kong heb ik de mfu 56511 set besteld en dan kan ik weer verder. Ik ga proberen een club op te richten voor de scania modelbouwers onder ons (en natuurlijk is iedereen welkom). Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het opbouwen van een website. Domein naam ligt al vast scania-puppypower.nl
Foto's van mijn truck en bouwverslag volgt zo snel mogelijk. Kan namelijk alleen in de weekenden bouwen, doordeweeks is de senior scania aan de beurt. Mvg Frans
Scania king off the road.
Foto's van mijn truck en bouwverslag volgt zo snel mogelijk. Kan namelijk alleen in de weekenden bouwen, doordeweeks is de senior scania aan de beurt. Mvg Frans
Scania king off the road.