Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee deze trailers zijn in samen werking met scania gemaakt
de bedoeling in eerste instantie was het vervoeren van Scania assen vanuit Faxjö en die andere fabriek noordelijker (weet even de plaatsnaam niet meer) naar heel europa met een vrachtwagen
Dus een betere scandi combi is er niet.. J.P. Vis is 1 van de bedrijven die met deze trailers fruit, groente en bloemen naar sweden rijd en terug laad bij de Scania fabrieken en dan lost in Zwolle bij de Beers Scania Fabriek
dus ik hadd toch bij goede eind lange stukken en
veel pallets in 1x te kunnen laden???
bedankt voor de info he Cotjuh, zo weten we weer wat meer he![]()
![]()
nee deze trailers zijn in samen werking met scania gemaakt
de bedoeling in eerste instantie was het vervoeren van Scania assen vanuit Faxjö en die andere fabriek noordelijker (weet even de plaatsnaam niet meer) naar heel europa met een vrachtwagen
Dus een betere scandi combi is er niet.. J.P. Vis is 1 van de bedrijven die met deze trailers fruit, groente en bloemen naar sweden rijd en terug laad bij de Scania fabrieken en dan lost in Zwolle bij de Beers Scania Fabriek
................. sprakeloos!
alleen ik geloof wel dat de roosters/gaas helemaal door lopen tot in de hoeken en niet alleen in het midden.
maar verder mooi resultaat
de roosters lopen wel degenlijk door tot in de hoeken alleen zijn de gaatjes kleiner
als er morgen op mijn werk nog een scania staat met zo'n gril staat zal ik is een foto maken
Dat zei ik toch
Maar idd deze gaatjes zijn zo klein dat het bijna niet zichbaar zal zijn
misschien kan je een kleine structuur op je plaatjes smelten.
suc6 en ik ben benieuwd