Scania R620 Topline 6x2/4.

Het lijkt of de sidefenders niet gelijk staan met de korte aan de top, of is dit gezichtsbedrog, dat is toch de Verkerk set die erop zit?????

Het lijkt of de sidefenders niet gelijk staan met de korte aan de top, of is dit gezichtsbedrog, dat is toch de Verkerk set die erop zit?????

Geen gezichtsbedrog, het Topline dak zit er nog los op.;)
Er moet nog electronica en een speaker van de MFU onder het dak komen.
Inderdaad de Verkerk set.

Hallo Timmi,

Dat word een stoere Scania ben wel benieuwd wat er achter komt of ik heb eroverheen gelezen word het een Walking-floor zoals op de foto s of een andere oplegger???

Ik ben gek van Mercedes maar als ik zo n Scania zie ziet er stoer uit......:cool::cool:

Groeten van Nico.

Ik heb eigenlijk nog geen idee wat voor trailer er achter moet komen.Die Reefer van Tamiya is wel errrrugg mooi.
Ik ben daar eigenlijk nog niet zo mee bezig, wordt overigens wel m'n volgende project.;)

mooi timmi

hallo timmi

dat is mooi en alvast bedankt hoor.
Maar heb nog een vraagje?
Heb je geen foto van hoe je hem onder je wagen hebt hangen.

gr johan

Hallo Johan,

bij deze even wat foto's van de gemonteerde luchtvering.
Momenteel ben ik met de luchtvering van de gestuurde voorloop liftas bezig.

Als ik hier klaar mee ben dan zal ik hiervan ook even wat foto's plaatsen.:D

P4270263.jpg

P4270259.jpg

He Marko,

dat klopt als een bus.:yes:

Ik heb jouw oplossing als basis genomen voor mijn uitvoering.
Deze uitvoering is nog altijd goedkoper dan de kant en klare versie van EBH.

Update 4:

Na alweer een tijdje niets geplaatst te hebben hier weer even een update.;)

De ophanging van de aandrijfas en de voorloopas zijn zo goed als gereed, en kan me nu gaan bezig houden met het liftmechanisme van de voorloper.

Ik moet nog wel even kijken of ik de achteras wat flexibeller kan maken, deze is behoorlijk star.:confused:
Veren doet ie in ieder geval als de beste.:mrgreen:

P5190302.jpg

P5190315.jpg

P5190319.jpg

P5190317.jpg

Laatst bewerkt:
hallo
de ophanging ziet er keurig uit zo,
waar zijn die ophanging/luchtbalgen vandaan???!!!!
of heb ik het in de topic gemist t antwoord??!!!
mvg markioo

@ Markioo: volgens mij ook van EBH.. maar dan alleen de luchtbalgen en de rest is zelfbouw

Ziet er goed uit man.. goed bezig zo..

Heren bedankt voor de complimenten, dat doet me deugd.:D

Alhoewel ik het in de eerste plaats voor me zelf doe is het altijd wel leuk om reacties van anderen te aanschouwen zowel pos./neg.:mrgreen:

@eddepet156 het is inderdaad handwerk, gaat wel veel tijd in zitten (ben volgens de vrouw pietje precies) hahaha.
Ik heb namelijk geen freesbank maar wel een Dremel waarmee ik goed overweg kan.:turn-l:

het is inderdaad handwerk, gaat wel veel tijd in zitten (ben volgens de vrouw pietje precies) hahaha.
Ik heb namelijk geen freesbank maar wel een Dremel waarmee ik goed overweg kan.:turn-l:

Hallo Raymond,

Je hebt geen freesbank en je zegt dat je alles zoveel mogelijk zelf maakt en dat jij alleen de luchtbalgen hebt gekocht, maar hoe heb jij dan de ophangsteunen die aan het chassis zijn gemonteerd voor de vering gemaakt ??
Hmmm, met een Dremel ??? lijkt mij een beetje moeilijk !!!

P4270259.jpg

Back