schaal heli met turbine

kga deze sowieso beweegbaar maken

kent er hier ieman mss een soort van prog kaart om een servo bepaalde handelingen te laten doen altijd?

en wat is het beste van airbrush?

gtjs
wim

kga toch eens kijken om een klein motortje te zetten op de gun zodat die ook kan draaien ,

revetten waar haal ik die het beste? want de kuip achter de gun wil ik er nog plaatsen die ook schaal zijn?

kan er mij ook iemand info geven ivm airbruschen?

gtjs
wim

en dit kleurenschema??
hungarian-eagle-helicopter_mi-24-hind.jpg

hoi pieter ,
iss idd wel mooi schema en de links die je stuurde daar zit ne zeer mooie walkaround in met detailfotos van deze

als je er nog meer hebt of vind stuur ze maar door , moet in detail worden gemaakt he
alvast heel hard bedankt voor de info

het spouiten van deze vogel zal niet makelijk zijn maar is natuurlijk wel een uitdaging:-)

gtjs
wim

Hey Wimpy,

in mijn eigenste bouwstripje hier op het forum "The Snake of Saale Valley" vind je wel wat uitleg over airbrushtechnieken zoals ik ze zelf toepas.

Wil je een goeie spuit, koop dan een Infinity dubbel action van Harder & Steenbeck en gebruik acrylverf.

Veel succes met je schitterende project. Ik volg het vanop de eerste rij, want de Mil24 van Matthias Strupf,... ja daar droom ik ook van.

Heligroeten,

Nick

Airbrush

kga deze sowieso beweegbaar maken

kent er hier ieman mss een soort van prog kaart om een servo bepaalde handelingen te laten doen altijd?

en wat is het beste van airbrush?

gtjs
wim

Hei Wim ,
Al mijn airbrush materiaal heb ik gekocht bij AIRBRUSH SERVICES ALMERE ,
AIRBRUSH SERVICES ALMERE

Prima gasten daar , en je kan uiteraard ook alles aan hun vragen , ze antwoorden met plezier ..
Zelf spuit ik met een HARDER EN STEENBECK ... dit met de naalden 0.15 mm , 0.4 mm en voor de grotere vlakken 0.6 mm. Dit is een prima airbrush ... :-)

Grtz

Ronny

Laatst bewerkt:
Back