Schaal wedstrijd seizoen F4C & Sportschaal 2007

Ik wil ook wel meedoen.
(tenzij die dag dan op andere wedstrijddag van mij is, of in mijn vakantie)
ter info :ik heb de wedstrijddag in Tilburg ook meegevlogen met de Extra 300.

groeten van Erik

Vandaag de voorlaatste wedstrijd voor het Belgische Kampioenschap.
Bij wisselvallig weer en een stevige wind van 4 a 5 Beaufort werd de vierde wedstrijd gevlogen.
Er werd een nagenoeg vlekkeloze wedstrijd gevlogen (zonder schade :banana: )
LAPICT0404.JPG

uitslag:
1 Eric Smeets
2 Eric Kennis
3 Wim Reynders
4 Augustin Goddet
5 August Jaenen
6 Toussaing Luc
De laatste wedstrijd is 23 Sept in Anthisnes

He Eric. ontsteking weer gefixt dus :D
Mooi man 2e plaats.
Ger.

Erik,

Zo je hebt de smaak goed te pakken, tweede plaats netjes hoor.

Was er ook een statische beoordelingen en hoe was je score.

Heb je nog meer plaatjes.

Ton

Alex Söntgerath zei:
ik doe mee. kom later met een uitgebreider antwoord.

Is dit nog steeds actueel, de extra sportschaal dag?

Zo ja dan heb ik wel interesse om mee te doen. In de bijgevoegde foto de deelnemer:

29 September moet ik ermee naar Seppe voor een fotosessie met de echte 1:1, daar staat de echte PH-GEN. Het model op de foto is overigens 1:4 en gebruik hem voor te slepen. Het leek me echter ook wel leuk om hier eens met de schaalwedstrijd of sportschaal mee te doen. Zou ik er kans mee maken of kan ik hem beter thuis laten?

Groeten,
Alex

Hoi Alex,

Die kist van je ziet er super uit!!!
Je moet zeker proberen mee te doen al is het maar om die groep groter te maken :wink:

Groetjes
Tom

HEEEE Alex,

Leuke kist hoor, tuurlijk maak je kans waarom zou dat niet zo zijn.

Zou zeggen doe 23 sept mee op Deelen al was het alleen ter kennismaking met de schaalwedstrijdklasse sportschaal.

Dan heb je de hele winter om het wat serieuzer aan te pakken voor volgend jaar, als je dat zou willen.

Stuur wel even tijdig je gegevens voor aanmelding op de basis.

Leuk hoor een fotosessie met de echte we krijgen toch wel een fotoverslag daarvan.

Ton

Tom dank je,

Zit ook maar 800 uur werk in.

Het lijkt me erg leuk om mee te doen, zeker om dan te weten te komen waar ik me kan verbeteren om de kist volgende keer nog gedetaileerder te maken.

Hoe gaat het in zijn werk? Bij wie kan ik me opgeven, lijkt me leuk om in 2008 mee te doen en bijvoorbeeld de 23/9 te komen kijken op Deelen (tenminste volgens de KNVVL kalender is er 23/9 een laatste wedstrijd). Moet je KNVVL lid zijn of is de verzekering met de WA (met clausule modelvliegtuigen) ook voldoende?

Oftewel genoeg vragen maar nogmaals lijkt me een uitdaging om mee te doen.

Bestaat de ESC (Europa Star Cub) nog in Nederland of is dit alleen in Duitsland nog actief.

Groeten,
Alex

Ton je was me net voor me de reactie, uiteraard zal ik hier het fotoverslag posten.

23/9 is natuurlijk wel erg snel maar waarom ook niet, heb nog geen betonervaring maar goed, motor wat minder stationair zodat hij wat minder ver uitrold.

Ik al me opgeven.

Kan iemand me wat meer vertellen over de vluchten die je moet maken, wat word er verwacht, zijn er verplichte figuren ?

Alex

Alex,

YES dat horen we graag, stuur met pb even de volgende gegevens;

Naam, Adres, Postcode, woonplaats, geboorte datum en geboorte plaats.

Dit kun je ook doen via de KNVvL site, kijk daar even bij subcommisies en klik op mijn naam voor mijn email adres.

http://www.modelvliegsport.nl/

Kijk vervolgens bij downloads voor de F4C reglementen en vliegprogramma.

Gaat zeker goed komen als je mee doet en zal je door het vliegprogramma heen praten.

Ton

Ton van Munsteren zei:
Erik,
Zo je hebt de smaak goed te pakken, tweede plaats netjes hoor.
Was er ook een statische beoordelingen en hoe was je score.
Heb je nog meer plaatjes.
Ton

---------------------------STATIC-----FIRSTFLIGHT---SECONDFLIGHT----THIRTFLIGHT----FINAL SCORE
Smeets Eric------------2751,000-----2661,000-------2663,000-----------2646,500-------5413,000
.
Kennis Eric -------------2493,000-----2518,000------2563,500-----------2604,000--------5076,750
.
Reynders Wim---------2630,000-----2116,500-------2498,000-----------1729,500-------4937,250
.
Goddet Augustin-------2453,000-----1674,000-------1900,000-----------1923,000-------4364,500
.
Jaenen August---------2087,500-----1941,500-------2068,000-----------0,000------------4092,250
.
Toussaing Luc----------1379,000-----1689,500-------1657,000----------2065,000--------3256,250

normal_LaIMGP3350.JPG
normal_LaIMGP3345.JPG

normal_LaIMGP3341.JPG
normal_LaIMGP3360.JPG

normal_LaIMGP3368.JPG
normal_LaIMGP3392.jpg

LaIMGP3370~0.JPG

Haloo Alex,
inderdaad nog een PH-GEN .
Deze is van Gust Jaenen uit lommel, Gust is al jaren een trouwe deelnemer aan schaalwedstrijden (B) ,volgend jaar waarschijnlijk niet meer met de Piper maar met een Ryan sta
normal_LaIMGP3377.jpg

Erik,

Zo 8O dat is een prima vliegscore lijst.

Leuk dat je mee hebt gedaan aan de statische beoordeling, wat vond je van de score.

Was je daar tevreden over en ga je die nog proberen wat verder omhoog te krijgen.

Of gaat er een serieuze opvolger komen van de Beech voor volgend seizoen :wink: .

Alex,

Stuur mij je gegevens dan gaat dat helemaal goed komen met dat vliegen.

Zo'n wedstrijd meevliegen ter kennismaking is altijd mogelijk.

Ben je wel van plan om brevet te vliegen en KNVvL lid te worden.

Ton

Even los van het brevet vliegen.. MOET je lid zijn van de knvvl om mee te doen.

Onze club is geen lid van de knvvl, en ik vertik het ook..

Peter

Op zich MOET je geen lid zijn van de KNvvL, MAAR je moet een "FAI sportlicence" hebben (en die kun je enkel krijgen van de KNvvL (in nederland)) Als je tenminste officieel mee wilt doen aan het Nederlands kampioenschap

Als je buiten het NL/EU/WK-kampioenschap meedoet, DENK IK dat er geen probleem is, als je zonder sportvergunning deelneemt aan de wedsrtijden.

Back