Schaal wedstrijd seizoen F4C & Sportschaal 2008

Op de valreep lees ik dit.

Of ik mee doe.
Later op de avond na de voetbal hoor je meer.;)

Duimen zou ik zeggen.:zon:

Han.

Han,

Dacht al zoiets miste de Beech al op de cam en dacht nog heeeeee hij is toch niet aan het :zon::lol::bday:.

HHHEEEEEEELLLLL veel succes gewenst.

Ton

Ff voor sportschaal m.b.t. de regels;

6.1.9.4.D. is niet van toepassing, maar zijn A, B, C en E wel van toepassing? (foto's aanleveren e.d.)

Grt.

Alex,

Voor Sportschaal is alleen het vliegdeel van toepassing een statische beoordeling is er niet.

Met welk model ga je deelnemen en hoe schaal is tie.

Ton

Met welk model ga je deelnemen en hoe schaal is tie.

Extra 300L, wordt sowieso sportschaal hoor;

Knolextra.jpg

Grt.

MMMmmmmm jammer misschien een volgende keer F4C misschien ook leuk om wat documentatie te verzamelen al was het alleen om te kijken hoe schaal tie is.

Of draai ik weer een beetje door:hammer::music:

Ton

Ok......dus even kort gezegd: ik kom zondag, neem de kist mee, ik vlieg de figuren met een aantal vrije figuren, en that's it? (geen handelingen vereist meer van mijn kant?)

Grt.

Ja dat klopt een aantal vaste en een aantal keuze figuren.

Weet je al wat de vaste figuren zijn en welke je gaat kiezen uit de keuze figuren.

Ton

Weet je al wat de vaste figuren zijn en welke je gaat kiezen uit de keuze figuren.

Jawel, dat had ik al voor elkaar, ik zat alleen te stoeien met de overige regels, maar daar had ik me dus geen zorgen over hoeven maken kennelijk:)

Hopen dat het mooi weer wordt:)

Grt.

nu las ik in het regelement dat er geen turbine motoren mee mogen doen
bij sportschaal:cry::cry:

dus kan ik helaas niet mee doen

( word het toch een latertje Gerald)

....is onzin, is nooit intentie geweest van sportschaal, alle modellen lijkend op een echte mogen meedoen.....dussss ook jets (zal het effe opzoeken in regelement maar als het juist is zal dat zsm verranderd worden en wellicht voor rest van dit jaar gedoogd worden.....Ton?:squarewink:)

Trouwens, ik heb de vorige keer ook meegedaan in sportschaal met m'n F16....zou ik dus met terugwerkende kracht alsnog gediskwalificeert moeten worden.....

Gewoon meedoen dus!

(Wel effe aub minimaal een béétje in de figuren inleven aub;))

Grtz,
Gerald

....en nét effe snel gekeken en het staat er inderdaad..... Ik zie ook meteen hoe en wat. De sportschaal regels zijn toendertijd waar mogelijk rechtstreeks overgenomen van het internationale F4C regelement. Die regels zijn in de loop der jaren hier en daar gewijzigd maar sportschaal regels zijn niet internationaal en worden beheerd door de subcommisie maar intentie is gewoon een spiegeling van F4C minus de static beoordeling. De regels dateren nog uit de tijd dat er enkel pulsejets in de model scene waren. Je kunt zo ook zien dat er een maximale vleugelbelsting van 120 gram per vierkante decimeter geld....kunnen wij jets ook niet aan voldoen en is in middels internationaal ook aangepast.

Zie het dus maar als een foutje in de regels, zal aangepast worden.

groet,
Gerald

Natuurlijk doe je gewoon mee is een foutje, hebben dat nog niet eerder gemerkt en ja dan blijft het er gewoon in staan.

Zou zeggen tot zondag.

Ton

okee toppie.

de figuren heb ik al opgeschreven (komt wel goed denk ik)
mag er iemand naast je staan en de figuren voorlezen of moet je het zelf onthouden?

ik doe zeker mee:zon:

gr maikel

Back