Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
Ik wil toch even de organisatie een hart onder de riem steken. Jullie beslissing om het niet door te laten gaan is dapper en de juiste .
Hoe je het ook wend of keert de weer is erg belangrijk.
Ik hoop voor jullie dat het de volgende keer beter weer is, en wij elkaar toestellen als nog kunnen bewonderen.

Alexzzz schreef:
Met de Laser 200 en de Sukhoi durf ik met windkracht 7 nog wel te vliegen
Ik heb vanmiddag toen ik naar huis fietste windvlagen gehad! . . . 8O

Die pakken jouw Laser en Sukhoi op en smijten die zo hard tegen de grond, dat je aan de splinters niet meer kunt zien
bij welke kist ze hoorden . . . :nooo:

Maar ik kom graag een keer kijken! :P

:wink:

(Oh, jij bedoelt windkracht 7 stabiel! Constante windsnelheid. Oh, ja, dan wordt het wat anders. :yes: )

:rolling:

jan.

Ook ik heb er maanden naar uitgekeken en vind het kl#@$%^&ten dat het weer , weer roet in het eten gooit :evil:

Welke datum er ook gekozen wordt er zal altijd wel iemand niet kunnen(als ik naar mijn eigen agenda kijk zijn er maar weinig weekends dat er niets gepland staat m.b.t. modelvliegen)

Een idee : Misschien in het Pinkster weekend of Pinkster maandag

Balen maar verstandig, wat een reacties allemaal is gewoon niet bij te houden :wink: .

Iwan, jammer :cry: had er juist zo'n zin in samen te vliegen moet dus even geduld hebben.

Toch effe een verzoekje aan de heren organisatoren van Delta Oss, gaarne niet op onderstaande data want dan zijn er schaalwedstrijden.

Code:
Wedstrijdkalender 2006 

40 F4C, Sport Schaal 28 mei vlb Valkenburg 10.00 tijdig opgeven! 
42 F4C, Sport Schaal 25 jun Rozenburg 10.00 
43 F4C, Sport Schaal 17 sep Genk (B) 10.00 

F4C Benelux Cup 25 jun Rozenburg 
F4C Benelux Cup 17 sep Genk (B)

Heren schaalvliegers misschien is 28 mei nog even een leuk tussendoortje.

Ton

Berto zei:
Wat is er nu mooier om je verjaardag te vieren met heel veel vrienden die ook van modelvliegen houden met een gezellige BBQ in de avond :?:
thuis je verjaardag vieren met je familie en vrienden en dan veel modelvliegspul cadeau krijgen :lol:

Jammer, maar ik had al zo'n vermoeden dat het niks meer zou worden toen ik met de auto bijna de Brienenoord afwaaide 8O

De organisatie heeft er goed aan gedaan om de toch moeilijke keuze te maken om de schaalmeeting af te lassen.

Zo ziet de neerslag eruit om 5 over 6, het zou dus een dag met behoorlijk wat regen worden:
regen20-5.jpg

Het is jammer maar we hopen snel een nieuwe datum te mogen horen.

Nou gaan we vandaag maar weer werken (en dus veel hobbyen :wink: ) want de Isacar was ook voor vandaag gepland en is afgelast dus ik heb alle kisten aan de grond staan :(

Inderdaad, het regent hier met bakken. Hopelijk wordt de volgende keer een stuk beter.

Hier is het nu droog, met niet al teveel wind :D En........de zon breekt door 8)

Grt.

Ik heb gisteren de gehele dag zo`n beetje de radar in de gaten gehouden (zowel voor m`n werk als voor de meeting) en ik denk dat ze er goed aan hebben gedaan om de meeting op te schuiven.
Ondaks het veelal goede weer op de lijn Rotterdam, Hilversum, Groningen liet de radar zien dat het ten zuidoosten van die lijn erg slecht was.

Als ik de radarbeelden meost geloven dan leek het wel of het ter hoogte van Oss de hele dag heeft geregend terwijl wij in het zonnetje zaten.

De wind zelf bij ons was een konstante 20 knopen (5 bft) met lekker uitschieters naar de 30, niet echt weer om met de schaalmodellen aan de gang te gaan.

Laten we hopen dat op een nieuw geplande dag iedereen die er nu ook wilde zijn weer kan en dat het weer dan meer meewerkt.

Greetingz,
Berto.

Ik had een voetbaltoernooi in Oss. Is gisteren de hele dag klote weer geweest met een uurtje redelijk tot mooi. Goede beslissing dus!
Hopen dat er een nieuwe datum geprikt kan worden, Kan ik in ieder geval komen kijken 8)

Binnen welke termijn krijgen we te horen wanneer de volgende datum is? Dit soort dingen plan ik namelijk bij voorkeur zo vroeg mogelijk in
11.gif

Grt.

Idd Alexzzz,

wel zo makkelijk dan kunnen we er rekening mee houden. Maar we hebben wel met de vliegclub te maken natuurlijk.

Back