Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
no.gif
scratchchin.gif

Hallo allemaal,

het ziet er naar uit dat de nieuwe datum waarschijnlijk zaterdag 26 augustus gaat worden. Het besluit hierover valt op 12 juni tijdens een bestuursvergadering.
Bij MVV Delta Oss moet van de Gemeente tussen de evenementen minimaal 6 weken zitten, dus voor 25 juni kon niet meer, dan hebben we weer een evenement (RC1 competitiewedstrijd), dus de volgende datum zou pas op 5 aug. kunnen zijn, maar dat kan ook weer niet, want dat is geen 6 weken meer voor 26 en 27 aug (vieren we ons 30-jarig bestaan). Nu willen we bekijken of het ingepast kan worden op 26 aug. en de 30-jarige aktiviteiten verschuiven naar alleen zondag 27 aug.

groetjes,

Jan Hermkens.

Ik zal het vast met potloot in mijn agenda zetten. (het valt samen met een zweversleeptreffen bij PAMPA) maar als ik moet kiezen kom ik naar Oss.

Komt goed uit want dan heb ik een roostervrij weekend, (laat het goed weer zijn, en ook organisatorisch weinig problemen opleveren) :D

Tot ziens.

Groet Ger Kovacs.

26 aug lijkt me een prima datum, wel weer lang wachten hoor... :wink: Maar dan is de hurri ook helemaal af en de Bf109E zal dan ook een stuk verder zijn.

Hetzelfde van deze kant. Weer wat meer tijd om de Corsair beter te bouwen. :D

Met wat geluk is mijn Extra 330 dan ook af, ik zal mijn best doen :lol: (vanaf 15 juni heb ik weer alle tijd om te bouwen :D )

Grt.

Nu vol ongeduld wachten tot 12 juni !!! Ik hoop dat er een mooi kippetje uit dat ei komt, als het is uitgebroed . :pim:

Wat is er mooier dan die 30ste verjaardag te vieren met andere modelbouwers. :wink:

26 augustus, wij houden het in de peiling.

Met het werk zal wel lukken, anders kan ik waarschijnlijk wel wat heen en weer schuiven met m`n collega`s

Qua klein frummeltje hoop ik dat ie zich niet later aandient dan de 18e augustus anders wordt het voor mij twijfelachtig (maar dan "help" ik hem wel even een handje :wink: ).

26 aug. staat genoteerd.
Het is het eerste weekend van onze vakantie dus het is mogelijk dat we dan op vakantie zijn, maar mischien plannen we Oss wel op onze route (eindbestemming Zwitserland).

Indien we de 26e niet halverwege de vakantie reis zitten neem ik de GeeBee mee, en anders komen we als toeschouwer... :oops: (wil niet 2 weken door Europa tuffen met de GeeBee in de kofferbak...)

Jan Hermkens zei:
Hallo allemaal,

het ziet er naar uit dat de nieuwe datum waarschijnlijk zaterdag 26 augustus gaat worden. Het besluit hierover valt op 12 juni tijdens een bestuursvergadering.
Bij MVV Delta Oss moet van de Gemeente tussen de evenementen minimaal 6 weken zitten, dus voor 25 juni kon niet meer, dan hebben we weer een evenement (RC1 competitiewedstrijd), dus de volgende datum zou pas op 5 aug. kunnen zijn, maar dat kan ook weer niet, want dat is geen 6 weken meer voor 26 en 27 aug (vieren we ons 30-jarig bestaan). Nu willen we bekijken of het ingepast kan worden op 26 aug. en de 30-jarige aktiviteiten verschuiven naar alleen zondag 27 aug.

groetjes,

Jan Hermkens.
F*ck......
ben 27 aug jarig :cry:
oh wacht, daar zou ik juist blij mee moeten zijn :lol: ...

Jan Hermkens zei:
Hallo allemaal,

Jan Hermkens.

Het is dinsdag 13 juni en is er al nieuws uit Oss :pc:
Ik zit vol ongeduld te wachten op GOED nieuws :wink:

Back