Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk.maar als ik moet kiezen kom ik naar Oss.
Het ei is gelegd!het ziet er naar uit dat de nieuwe datum waarschijnlijk zaterdag 26 augustus gaat worden
MarcelB zei:(wil niet 2 weken door Europa tuffen met de GeeBee in de kofferbak...)
F*ck......Jan Hermkens zei:Hallo allemaal,
het ziet er naar uit dat de nieuwe datum waarschijnlijk zaterdag 26 augustus gaat worden. Het besluit hierover valt op 12 juni tijdens een bestuursvergadering.
Bij MVV Delta Oss moet van de Gemeente tussen de evenementen minimaal 6 weken zitten, dus voor 25 juni kon niet meer, dan hebben we weer een evenement (RC1 competitiewedstrijd), dus de volgende datum zou pas op 5 aug. kunnen zijn, maar dat kan ook weer niet, want dat is geen 6 weken meer voor 26 en 27 aug (vieren we ons 30-jarig bestaan). Nu willen we bekijken of het ingepast kan worden op 26 aug. en de 30-jarige aktiviteiten verschuiven naar alleen zondag 27 aug.
groetjes,
Jan Hermkens.
Danny Mulders zei:F*ck......
ben 27 aug jarig :cry:
oh wacht, daar zou ik juist blij mee moeten zijn :lol: ...
Jan Hermkens zei:Hallo allemaal,
het ziet er naar uit dat de nieuwe datum waarschijnlijk zaterdag 26 augustus gaat worden. Het besluit hierover valt op 12 juni tijdens een bestuursvergadering.
Jan Hermkens.