Schaalmeeting 2006, Oss

• Topicstarter Topicstarter WV
  • Startdatum Startdatum
Wat er ook gebeurt wij gaan zowiezo die kant op al regent het pijpestelen een keer droog worden zal het toch wel............. :roll:
En ik heb ook de ervaring dat het meestal wel meevalt dus het gaat nog steeds een top daggie worden :wink:

En anders heb ik al een mooi alternatief gevonden:
Alternatief met echt slecht weer

Damn, dit gaat de verkeerde kant op moet ik nog snel m`n shocky weer vliegklaar zien te krijgen, grrrrrrrr
(ach m`n eigen schuld :evil: )

Berto zei:
(ach m`n eigen schuld :evil: )

Rolroeren verkeerd om staan?
babyhaha.gif

(mhhh, "mijn eigen schuld" sloeg meer op de opmerking dan op de crash van m`n shocky)
Nop, dit was een gevalletje van "de grond is dichterbij dan ik dacht" :lol:

Wegens een aantal technische problemen zal de Sukhoi er zaterdag niet zijn, het oplossen hiervan schuif ik even voor me uit i.v.m. tentamens :(

Ik ben er dus zaterdag met;

Image1%7E3.jpg

Image2%7E3.jpg

Grt.

En dat gaat allemaal in jullie aanhanger 8O

Tipsy Nipper, 1200 mm 6,5cc 2-takt
Stinson Reliant, 2142 mm 20cc 4-takt
Nomad, 3055mm 2x 10cc 2-takt
Decathlon, 1675mm 11.6cc 4-takt
P-40 Warhawk, 1625 mm 20cc 4-takt (niet vliegend)
Fournier 4, 4000mm
en een piper cub

Misschien kun je een paar modellen thuis laten en er voor in de plaats een paar emmers met mooi weer meenemen
( want de weers voorspellingen........ :onweer: ) :wink:

Mhhh, zo groot is de aanhanger zou ook weer niet :(
Maar aangezien we zowiezo met 2 auto`s komen hebben we hier en daar nog wel een gaatje voor een extra kissie 8)

En mooi weer zullen we meenemen vanuit Weesp (mits het daar regent dan laten we het daar) :wink:

BBQ
We hebben wat problemen met de BBQ, met deze verwachting is het moeilijk afspreken met de slager, die wil enkele dagen van tevoren weten waar hij aan toe is. Als het slecht uitpakt zit ik met een paar honderd € aan BBQ spul...zo groot is mijn diepvries nou ook weer niet....
Ga morgen nog ergens anders proberen, ik wil uiterlijk zaterdag rond de middag definitief bestellen....

Back