knikvleugeltje
In Memoriam

ook in Aug. 2009 hopen we een meeting te organiseren voor de schaal- en semischaalliefhebbers.
Dit beloofd een mooi evenement te worden. In ieder geval beter dan die van 2008, want die is verregend. Maar ondanks alles hadden we toch een erg fijne dag. En we hebben ondanks het weer toch mooie vliegtuigen gezien en nieuwe mensen leren kennen.
De gehele dag kan er vrij gevlogen worden. De frituur is vanaf 12 uur op temperatuur. En rond 5 of half 6 is er bbq á 10 euro per persoon.
Voor een beetje extra spanning zijn er een publieksprijzen voor de mooiste vliegtuigen. Wát er te winnen valt zeg ik nog niet, want dat is nog niet bekend. Alle vliegtuigen worden in een rij opgesteld met een nummer er bij, zodat het publiek de vliegtuigen goed kan bekijken en alleen het nummer op hoeft te schrijven van het vliegtuig dat hij of zij het mooiste vindt. Ook is er voor iedere deelnemer een aandenken.
Ik hoop dat jullie weer mee willen doen, dus geef je op, met daarbij de vliegtuigen die je meeneemt; of je vliegt op 35 mHz of op 2,4 gHz; en of je meedoet met de bbq (incl. het aantal personen) en het benodigde aantal meters om je vliegtuig(en) te showen.
Bij grote deelname zullen we misschien overgaan tot zenderbewaking. Hieronder vallen natuurlijk alleen de 3,5 mHz-vliegers. Daarom is het ook belangrijk dat je opgeeft op welke frequentie je vliegt. Ik hoop dat de zenderbewaking niet nodig is, want dat geeft maar extra veel werk.
Houd deze dag dus vrij in je agenda of op de kalender, want het kan wel eens heel mooi worden. En het is leuk als er veel deelname is. Gezelligheid is gegarandeerd.
Omdat het nu nog winter is, hebben we genoeg tijd om onze vliegtuigen klaar te maken voor de meeting. Heb je geen vliegend exemplaar, dan kun je ook komen met een statisch model. Of dat model klaar is, of nog maar in ruwbouwstaat, dat geeft niet. Het is mooi als het publiek ook het inwendige van vliegtuigen kan zien. Ook deze statische modellen doen mee aan de verkiezing van het mooiste vliegtuig.
Heb je zo’n zweefvliegtuig, turbinekist, heli of ander vliegtuig, doe dan mee.
Gr.
Taco en Pieter.
Laatst bewerkt: