Schaalmeeting Stadskanaal 2009

k zal me vader wel vragen, hij heeft nog een salto zwever ligen, en in theorie ook een extra die er bij mag vliegen.

dat is lastig als er maar 3 man personeel is en 1 zit in italie en moete 2 man in de winkel zijn;)

Misschien als ik eindelijk met mijn spitfire durf te vliegen dat ik samen met de vriendin ook wel even langskom :D
Als dat mag natuurlijk :)

Kijkers zijn sowieso altijd welkom. Er zullen denk ik veel meer toeschouwers komen, want we proberen altijd een artikel in de krant te krijgen. En daar krijgen we dan meestal behoorlijk wat respons op.
Denk je te kunnen meevliegen, ook al is dat niet de gehele dag, dan graag vantevoren opgeven.

Taco.

kranteartikel

DSC_5538.jpg

DSC_5500a.jpg

Er waren op gegeven moment wel meer dan 50 bezoekers.
Altijd leuk voor een club. Ik hoop dat de meeting ook zo verloopt.

Taco.

hoi,

heb het net kunnen opzoeken en is dik 300 km , vind ik net een beteje te ver mss volgende keer

gtjs
wim

Wat mij betreft mag je je aanmelden tot en met 12 Aug.
Wil je ook nog meedoen met de bbq, dan moet het aantal personen x 10 euro vantevoren betaald worden. Maar daar komt hier nog wel een mededeling over. (bankrekeningnummer en uiterste datum betaling)

Taco.

betaling bbq

Heren,

de bbq a 10 euro x .........personen graag overmaken op:

536721777 tnv modelvliegclub Stadskanaal ovv bbq.

Deze betaling moet bijgeschreven zijn uiterlijk op 12 Aug.

Taco.

Jammer jammer jammer.

Ik ben met vakantie, zat er eigenlijk weer een beetje naar uit te kijken om achter die 'Pfeil' van Berto aan te jakkeren maar nu met een Mig 3, elec uiteraard :mrgreen:

Hopelijk stukken beter weer dan vorig jaar, enne maak er wat mooi's van, lekker genieten en houdt het heel.

Groet Ger.

Was jouw vakantie toevallig niet ergens in het noorden van het land?!?!? ;-)

Anders moeten we misschien tussendoor nog een keer wat afspreken Ger :D

Zal tzt ook het geld even overmaken voor de BosModelAir leden BBQ ;-)
En ja, hoop ook dat ik nu eens niet in de regen hoef te vliegen :roll:

Back