Ziet er prima uit, volgens mij gaat het prima!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
CA! Was ik niet opgekomen! Thanx.Vwb de romp: CA id scheur laten lopen. Afschuren, ontvetten en een beetje carbon erover.
Flink boek lag daarop! Het lijkt wel of daardoor de vleugel iets ingedeukt is door de randen? Een methode die ik hier vaak gebruik is een siliconen bakmat van de aktion, in een juiste breedte strook knippen (iets breder dan te repareren gedeelte en deze dan om de vleugel spannen (gladde kant onder) en deze met sterke knijper aan de trailing edge kant bijelkaar klemmen. vlak neerleggen, misschien nog wat schuimrubber met gewichten (nylon kous met loodkorrels of zand) erover heen. Na uitharden trek je de siliconen mat zo los.
Flink boek lag daarop! Het lijkt wel of daardoor de vleugel iets ingedeukt is door de randen? .
Ha! Stom van me! In de stress de tijdschriften verkeerd gelegd! Stom...Of de 2 stapels tijdschriften gebruiken, maar dan een kwartslag gedraaid. De pagina's volgen het profiel dan mooi
zeldzaam mooie reparatie! goed gedaan![]()