Ik wil even wat meningen horen.
Ik heb een vleugel, 4 meter span, die is al gebouwd en de roeren ook.
Bekleed met glas en ik kan er dus niets meer aan doen (geen elastiflaps inbouwen of zo).
Nu moeten de rolroeren aan de vleugel komen.
Ik kan het met tape doen, vind ik bij dit soort grote modellen niet de beste oplossing.
Of tape en dan siliconenkit om het te versterken, ook geen optie omdat je siliconenkit niet in kleur kan spuiten.
Nu heb ik een ander idee.
Ik vraag me af of dat al eens gedaan is.
Ik wil scharnieren gebruiken en die onder een hoek inbouwen.
De spleet blijft dan klein, de scharnieren kan ik in de lijsten laten verzinken.
Alleen... kan dat?
Wat zijn de nadelen?
Ik wil ze eerst verlijmen met Endfest en dan nog wat kleine schroefjes om zeker te zijn dat het niet los komt.
Ik heb even een tekeningetje gemaakt, sorry voor het resultaat, ik heb de kleuterschool niet afgemaakt.
Ik heb een vleugel, 4 meter span, die is al gebouwd en de roeren ook.
Bekleed met glas en ik kan er dus niets meer aan doen (geen elastiflaps inbouwen of zo).
Nu moeten de rolroeren aan de vleugel komen.
Ik kan het met tape doen, vind ik bij dit soort grote modellen niet de beste oplossing.
Of tape en dan siliconenkit om het te versterken, ook geen optie omdat je siliconenkit niet in kleur kan spuiten.
Nu heb ik een ander idee.
Ik vraag me af of dat al eens gedaan is.
Ik wil scharnieren gebruiken en die onder een hoek inbouwen.
De spleet blijft dan klein, de scharnieren kan ik in de lijsten laten verzinken.
Alleen... kan dat?
Wat zijn de nadelen?
Ik wil ze eerst verlijmen met Endfest en dan nog wat kleine schroefjes om zeker te zijn dat het niet los komt.
Ik heb even een tekeningetje gemaakt, sorry voor het resultaat, ik heb de kleuterschool niet afgemaakt.