Schitterende Twinjet video

idd erg mooi filmpje, zal nog lastig te besturen zijn vanuit zo'n boot met toch wel een behoorlijke snelheid :P

komt in mijn collectie :wink:

Leuke film, zo langs de 'struikrn' lijkt het net echt.
Regards,
Jock

Ik heb al HEEL veel filmpjes gedownload, maar iets als dit heb ik nog nooit gezien. :P Niet van een NIET watervliegtuig tenminste. :P Stoer hoor.

Het filmpje komt uit een langere film (22Mb). + Er bestaat nog een 2e filmpje (10Mb) van dezelfde jongens. Ik heb beide filmpjes op mijn harde schijf. Indien jullie geïnteresseerd zijn kan ik proberen ze ergens up te loaden.

het is inderdaad een gaaf ding en natuurlijk moet je dat even ergens plompen :D

Inderdaad, die lange versie is echt om te smullen! Mooi vliegwerk.

raar eigenlijk dat dit filpje nu pas opduikt hiero :D

patrick plawner is een van de "twinjet pioneers" van het net.
dat filpje stamt uit de tijd dat de twinjet net uitkwam, ik had er toen ook 2 (een nette, en een voor het riskante werk) :wink:

leuk kistje was dat trouwens, krijg er zo weer zin in als ik het filmpje terugzie.

man, super :) Ik heb ook een beetje water vlak bij huis en wil ook erg graag een gaaf filmpje maken. Alleen niemand met een boot :( Dit is toch wel echt het mooiste filmpje die je kan maken met een relatief simpel toestel ;) Eens even met wat vrienden praten... mijn funtana krijgt een idee ;)

Ik zou graag eens klooien met zon watervliegtuigje. Zon type toestel bied ineens n hele boel nieuwe mogenlijkheden. :P Een vijver in de buurt is dan ineens n spiegelglad vliegveld. :P

Heheh, moah, hier int park is een vijver op n open wijde, maar daar moet t flink waaien wil et water daar golfjes vormen. Het wordt hooguit n beetje... hoe leg je dat uit... bobbelig? :P

Ik wist niet dat elapor tegen water kon trouwens. Ik dacht dat dat spul zich helemaal vol zou zuigen, en 10x zo zwaar zou worden. :P

Dat absorberen gebeurd denk ik pas als et langetijd nat is. En dr is ook n hoop verschillende elapor van verschillende grofheid denk ik.

Back