Schnellboot S-38 1/35

Hoi Frank, geen idee waarom geen reacties, wat mij betreft omdat je aardig goed bezig bent, en qua motoren is er al zoveel geschreven wat de S-jes aangaat.

De belangrijkste reden is dat het de laatste weken korte rokjes weer is, onder het mom van ik ga even varen, trekt dan menig modelbouwer de velden/waterkant in/op om zijn hobby uit te voeren..........uhuh ipv achter de PC te kruipen.

En ga niet bloemschikken.... bootjes zijn veel leuker.

Succes en een beetje geduld:yes:

PS waar zitten de torpedo's bij die eend??

Het is inderdaad al drie weken achter elkaar "Rokjesdag", en ja, daar geniet ik van!
Zeker indien ik achter mijn bureau zit op een brigadestaf waar het vrouwvolk ongeveer 5% van de beroepsbevolking uitmaakt. En van die 5% loopt zeker 50% in een vormloos camouflagepakm dus daar word je ook al niet vrolijk van. Van die overige 50% is er 50% zwanger in diverse stadia, dus daar geldt de term "vormloos" duidelijk niét voor, zij het dat de "vorm" van de dames in hun huidige toestand mijn testosteren-gehalte niet signifikant doet stijgen.
Blijven er 2 dames over, waarvan er eentje inderdaad bij mij op de afdeling (om het woord "sectie" maar niet te gebruiken aangezien dit uiteraard weer op een twijfelachtige manier word opgevat door bepaalde lieden) werkt.
En heb ik nog nooit op het dragen van rok of jurk kunnen betrappen. Misschien is dat esthetisch maar goed ook.
De andere dame werkt helemaal aan de andere zijde van ons gebouw, en die zie ik vrijwel nooit. Oh, wat geniet ik toch...

De vraag die nu openstaat is: hoeveel mensen werken er op de brigadestaf van mijn onderdeel?

Maar Frank: even voor de goeie orde:
Qua S-boot etswerk ben je prima bezig, over de Zwilling heb ik weinig info, maar m.b.t. die paarse beauties: ik denk dat je je S-boot grandioos overpowered met die dingen. Te zwaar en te veel RPM. Kan je beter in je bad-eend stoppen. Als een soort testosteron-boost.
Bedenk wel dat modelbouw niet afhangt van het aantal replies wat je op een of ander forum krijgt. Tevens kan je niemand dwingen om te reageren...
Het aantal reacties waar je wat aan hebt is recht evenredig met de kwaliteit van je werk en/of de moeilijkheidsgraad van je vragen.
Jij bent op best hoog niveau bezig, hou daar rekening mee.

Back