schoonmaken met hogedrukreiniger

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door daviduck, 23 apr 2010.

  1. KREGO

    KREGO

    Lid geworden:
    21 dec 2009
    Berichten:
    361
    Locatie:
    BELGIUM
    is afstomen geen optie?

    mvg
     
  2. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    Ieder zijn ding afstomen, onder de douch, inde vaatwasser, perslucht.
    Ik zelf vermijd liever water mits ie helemaal uit elkaar ligt, dan is het een ander verhaal je kunt dan overal goed droog maken.

    Voor het echte schoonmaak werk is het toch beter je auto uit elkaar te halen. Je kunt overal goed bij en je ziet ook eerder of er problemen zijn of eraan zitten te komen (preventief vervangen).
    Dit is trouwen al een paar keer verteld in verschillende topics, ieder zijn eigen methode.
    Er zijn zoveel tegenstrijdigheden over hoe je het beste je auto moet/kunt schoonmaken dat ik zeg, doe wat jij de beste methode vind. Let wel als je water gebruikt dat je het ook weer goed droog maakt in verband met roest en als je perslucht gebruikt kijk dan uit dat je het vuil niet blaast waar je het er niet meer uitkrijgt en op die plek schade/slijtage gaat veroorzaken.

    PS ik gebruik zelf ook wd40 en remreiniger maar dit heeft ook weer voor en nadelen. En ook veel besproken onderwerp over het wel dan niet gebruiken van dit goedje.
     
  3. KREGO

    KREGO

    Lid geworden:
    21 dec 2009
    Berichten:
    361
    Locatie:
    BELGIUM
    ja,
    ik zelf gebruik ook gewoon breakcleaner en wd-40
    omdat mijn broer net een stoom maschiene heeft gekocht moest ik dit toch een keertje vragen =D

    mvg
     
  4. Kars

    Kars

    Lid geworden:
    24 jun 2009
    Berichten:
    89
    Locatie:
    Drenthe, Assen
  5. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    Is zeker niet slecht altijd makkelijk als je aan het offroad rijden bent en je plug gaat stuk. FF met zo'n busje rondom pluggat schoon blazen en je kan zonder verdere problemen je plug vervangen.
     

Deel Deze Pagina