Is het normaal dat deze motoren na wat gevlogen te hebben erg warm worden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi ,
Ik heb in de mijne gelijk nieuwe lagers gezet .
Hoe wil je uberhaupt het achterlager olien ?
Henk
8O8O8O WD-40 is geen smeermiddel. WD-40 ontwikkelingsgeschiedenis & horrorverhalen uit de straatmotoren hoek: LoginMaakt het uit wat voor een olie je gebruik of kun je er ook een beetje WD40 op spuiten?
Inderdaad, niet alle olie zal geschikt zijn, olie kan vet uit de lagers spoelen.Ik zou me houden aan het smeermiddel wat door de fabrikant wordt aanbevolen, dan zit er ook gelijk een mooi naaldje bij :
Innov8tiveDesigns.com
Bart: 60 graden is nog niets ik verneem hier en daar dat 80-90 graden geen uitzondering is ook wordt geschreven dat de magneten en de lijm max. 200 graden aan kunnen dus we kunnen er nog flink aan trekken.
Ik zou me houden aan het smeermiddel wat door de fabrikant wordt aanbevolen, dan zit er ook gelijk een mooi naaldje bij :
Innov8tiveDesigns.com
Bas
Het zijn ZZ lagers dus hebben een mechanische bescherming. en zijn niet dicht.
kijk maar goed dan zie je tussen de binnentaats en de afdichting een spleetje lopen.
gewoon een druppeltje van de voorgeschreven olie erop doen en je ziet het er zo in lopen, overtollige verwijderen en klaar...
8O8O8O WD-40 is geen smeermiddel. WD-40 ontwikkelingsgeschiedenis & horrorverhalen uit de straatmotoren hoek: Login
Inderdaad, niet alle olie zal geschikt zijn, olie kan vet uit de lagers spoelen.