L lifeboatcaptain 21 mei 2008 #141 Jan Huizenga zei: Dus toch een gemeen omduw duikbootje??? je weet het nooooit. Klik om te vergroten... Hoi Jan, Is de MTB van Jos niet gewoon getorpedeerd? Die duikboten van tegenwoordig zijn ook zo stil, en MTB's hebben behoorlijk lawaairige motoren. Groetjes Josse
Jan Huizenga zei: Dus toch een gemeen omduw duikbootje??? je weet het nooooit. Klik om te vergroten... Hoi Jan, Is de MTB van Jos niet gewoon getorpedeerd? Die duikboten van tegenwoordig zijn ook zo stil, en MTB's hebben behoorlijk lawaairige motoren. Groetjes Josse
Jan de K 21 mei 2008 #142 Iedereen bedankt voor de gezellige dag, ik vond het zeer geslaagd! Veel gezien en geleerd en catering was ook top!
Iedereen bedankt voor de gezellige dag, ik vond het zeer geslaagd! Veel gezien en geleerd en catering was ook top!
Joop.O.H. 22 mei 2008 #143 Ik ben terug van vakantie en kon dus niet aanwezig zijn ,maar het is wel een geslaagde dag geweest en...foto's en video gemaakt! Gr.Joop
Ik ben terug van vakantie en kon dus niet aanwezig zijn ,maar het is wel een geslaagde dag geweest en...foto's en video gemaakt! Gr.Joop