Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste Marinemensen,
Diegenen die op zaterdag 17 mei de MMI-Marinedag bezoeken in Biddinghuizen en via Zwolle rijden, hebben een probleem bij het traject Zwolle-Kampen.
Deze N-50 is tussen knooppunt Hattemerbroek (A28/A50/N50) en Kampen-Zuid het gehele weekend afgesloten i.v.m. werkzaamheden.
Zij die komen uit het noorden via de A-28 kunnen het beste rijden:
Bij Zwolle op de A28 de afslag Zwolle Centrum (afslag nr 19) nemen.
Rechts aanhouden en borden ’s Heerenbroek-Kampen(N-764) volgen
De N 764 blijven volgen tot aan Kampen.
In Kampen borden volgen richting Dronten(N 307) tot aan Dronten. (De weg langs Drontermeer is ook afgesloten)
Bij rotonde Dronten linksaf richting Biddinghuizen (N 305).
Zij die komen vanaf Apeldoorn en via de A50 richting Zwolle rijden kunnen het beste bij Epe de afslag 27 nemen.
Daarna de N309 aanhouden richting Elburg via ’t Harde.
Bij Elburg richting Dronten aanhouden tot over de ophaalbrug bij het Drontermeer.
Na de ophaalbrug de tweede afslag links nemen N 709 richting Biddinghuizen.
Für unsere Deutsche Freunden:
Die Leute wo am Samstag 17 Mai der MMI Marinetag besuchen im Biddinghuizen und über der A50 richtung Zwolle fahren wollen , haben ein Problem bei die Strecke von Zwolle nach Kampen. Hier gibt es das ganse Wochenende ein Sperrung.
Wenn sie fahren von Apeldoorn richtung Zwolle, dann können sie am besten bei Epe die Ausfahrt 27 nehmen.
Danach die N309 abfahren richtung ’t Harde und Elburg.
Bei Elburg richtung Dronten fahren bis über die Zugbrücke bei der Drontersee.
Vorbei die Brücke die zweite Abbiegung nach Links nehmen N 709 richtung Biddinghuizen.
We wensen jullie een goede reis en tot zaterdag.
Namens MMI
Jaco de Jong
Als ik de toren nu eens van mijn Lafajette haal, dan ga ik vast sneller..
Onze excuses voor deze rigoreuze maatregelen, maar nood breekt wet. Water begint schaars te worden. Niet voor niets heeft het al de bijnaam "Het witte goud", hoewel er bij ons eerder van "Het groene goud" gesproken kan worden. Maar dat terzijde. Wees dus gewaarschuwd!