En ook wat mij betreft was het gisteren een heel geslaagde dag! Met heel veel mensen uitgebreid gepraat over onze gezamenlijke hobby, heel veel schitterende boten staan bewonderen en heel veel goede oplossingen gezien voor de techniek (soms is het zo simpel en voor de hand liggend...). Ik had mijn Permitromp wel bij me in de kofferbak, maar ik kwam er eigenlijk niet aan toe om hem even te halen. Volgende keer dan maar.
Prettige sfeer ook en het onverwacht goede weer heeft daar zeker aan bijgedragen.
Complimenten aan iedereen die aan de organisatie heeft meegewerkt.
Ook wel één kritische noot, die ook al door Roel ter sprake is gebracht: ik vond wel dat er vrij weinig gevaren werd. Of zou dat komen doordat ik zelf ernstig behoefte begin te krijgen aan een varend model?
Hoe dan ook, ik heb ook de nodige foto's gemaakt. Na een beetje schifting en een beetje selectie heb ik die maar, vanwege hun formaat, op een hostingsite gezet.
http://photobucket.com/SubSail2008report
Ze zijn niet beveiligd, dus je kunt ze naar hartelust opslaan. Wie ze wil in een groter formaat wil hebben (ze zijn oorspronkelijk tussen de 8 en 10 MB groot) moet me maar even een pb'tje sturen. En mocht je vinden dat de Zwaardvis/Tijgerhaai er wel erg vaak op te zien zijn: dat klopt, want dat is echt mijn favoriete klasse.
Let trouwens even op die foto, waarop RAF demonstreert wat ze in België onder "remote control" verstaan: draadloos, maar vooral niet te ver van je af....
Sorry RAF, kon het even niet laten.
Rob