Seabottom Subsail 2013

full

Hallo allemaal,

Tja, dit jaar komt de berichtgeving door omstandigheden wat later op gang als voorgaande jaren. Ik kom er net achter dat ik er zelfs nog geen topic over geopend had .. :oops: Maar daarom ben ik nu niet minder enthousiast om de al weer negende Seabottom Subsail op poten te zetten! :thumbsup:

Dit jaar vind het net als de voorgaande keren plaats op 2e pinksterdag:

Maandag 20 Mei 2013
en ook op de bekende locatie van​

Vaargroep Flevoland, Biddinghuizen

De opzet is weer als vertrouwd, gewoon lekker gezamenlijk varen en bijpraten. We willen weer rond 11:00 beginnen, opbouw zal rond 9:00 starten. Ik weet zeker dat er weer vele van jullie al vroeg zullen zijn, dan is alles snel klaar! De dag zal om 17:00 eindigen. Oppervlakteschepen zijn ook toegestaan, er wordt een stukje water voor afgezet.

De locatie is bekend, we zullen weer ons best doen om het jullie naar de zin te maken. Inclusief koffie, fris, koeken, etc, en natuurlijk de roemruchte broodjes bal, al dan niet geïmplodeerd .. :cool:

Dus ..... laat maar weten of je ook dit jaar weer van de partij bent!

Laatst bewerkt door een moderator:
heb vrij gekregen van mijn baas ,dus ben er dit jaar ook weer bij ,tot de subsail ,ps komt er nu wel een stuk in het blad(modelbouwer)want vorig jaar heb ik het gemist

Ik denk dat ik ook langs kom. Met een niet varende Delta en een doos vol onderdelen van een Sea Wolf 2. :lol: maar wellicht interessant om ideeën op te doen. (en de motivatie om er weer eens mee verder te gaan.. lig eigenlijk al weer veels te lang stil. )

Nog behoefte aan een onderwatermixer tegen opdringerige periscopen?
Of helpende handjes om de zwik op te bouwen?
Of iemand die wél foto's maakt in plaats van alleen maar te ouwedeuren?;)

@ Roel,

Nee, niet aan een mixer.... Periscopen kan ik zelf ook prima onschadelijk maken met een steiger ... ;) Maar die andere twee punten zijn zeer welkom, leuk dat je ook wilt komen!

@ Iedereen,

We zitten nu dan al weer op 20 man! Gaat de goede kant op, eens kijken of we dit jaar het record van 35 kunnen verbreken.

En inderdaad zijn ook mensen zonder sub, met sub in aanbouw, met probleemvragen, met alleen een idee in het hoofd, gewoon geïnteresseerd, of met alleen trek in een broodje bal van harte welkom! Ik ben heel benieuwd hoe het water zich dit jaar gaat houden. De nog heel laat doorzettende koude zou wel eens positief uit kunnen werken op de waterkwaliteit :rolleyes:

Back