Seabottom Subsail 2013

Ik maak me meer zorgen over de waterkwantiteit, speciaal onder de kiel!

Maar die huisfotograaf is heel welkom want Swimbo heeft er wen beetje genoeg van!

Freek

De waterkwantiteit kan ook in omgekeerde zin een probleem zijn: te veel, in de vorm van regen. Het is tenslotte Nederland en het mooie weer wil hier bij allerlei evenementen nog wel eens "op nalevering staan".

Neemt niet weg dat het vast weer een gezellige dag zal gaan worden, dus ik meld me bij deze ook graag aan!

Rob

Hé Rob,

Wel optimistisch blijven hé! Statistisch gezien heeft de Subsail meer mooi weer dan andere evenementen, en veel water is juist welkom. Vaak is de waterspiegel laag in B'huizen, zou mooi zijn om ook die dit jaar op peil te hebben.

En inderdaad zijn ook mensen zonder sub, met sub in aanbouw, met probleemvragen, met alleen een idee in het hoofd, gewoon geïnteresseerd, of met alleen trek in een broodje bal van harte welkom!

Jeej. :lol: Wil inieder geval kijken dat ik't techrek deels in elkaar heb zitten. Dan heb iig een basis voor de ideeën.

Laatst bewerkt:
Ja maar Lex, je weet het toch: je hebt leugens, grote leugens en statistieken...

Desondanks gaan we er natuurlijk gewoon van uit dat het mooi weer wordt! En zo niet, dan toch...

Rob

hallo
we hebben nog een tijdje te gaan dus het kan alleen maar beter worden
het zou heel raar worden als de qualiteit van het water plots zou veranderen
niemand zou dat gewoon zijn en dan zou ik ook moeten gaan varen en das pas echt raar

hahahahaha
nee komt goe ik zie het wel
ik breng wel weer iets speciaals mee als ik er nog wat aan verder kan werken tenminste

gr raf

Waarom niet Gerben? Ruben heeft zonet aangetoond dat alle richtmiddelen het niet zullen doen ivm slecht zicht ... :rolleyes:

Serieus, het is net als voorgaande jaren. Oppervlakteschepen zijn toegestaan mits ze op het afgezette gedeelte en/of helemaal achterop de vijver blijven. Ik neem zelf ook nog wel wat drijvends mee ... Kun je zien waar mijn huidige avatar vandaan komt.

Heren,

De cateringinkoop komt momenteel boven drijven. Weer de roemruchte broodjes (implosie) bal de 20e ??

Roel, is jou Parrot beschikbaar om de jus klontjesvrij te mixen ... ?

als het weer nu ook nog in orde komt
dan word het weer een geslaagde dag
doe mij maar al twee van die broodjes en een cola

gr raf die er helemaal klaar voor is
heb een mooie prop die ik eens moet uit testen op de skip
totaal geen idee van wat rendement deze gaat geven

Als iemand nog wat restjes styrodur heeft liggen dan houd ik me aanbevolen, moet dat piepschuim toch eens vervangen!

Freek

hallo freek

komt in orde
mogen het ook grotere stukken zijn ???
doe me een pb juist voor het treffen anders vergeet ik het door mijn alzimerlicht versie
hahahaha

gr raf
ps dikke of dunnen stukken ???

Als je dan toch bezig bent Raf, denk ook even aan die kleine koepeltjes, kan ik mooi mijn Marder wat meer zicht geven aankomende winter, alvast bedankt.

die zitten reeds ingepakt en komen zeker mee
morgen nog eens langs mark gaan want hij weet nog niet of hij gaat mee komen
familiale kwestie en zondag kan hij maar eerst zeggen of hij mee gaat of niet
juist nog een koepeltje op een neger gezet LOL
gr raf

Back