Hallo aan iedereen,
Allereerst wil ik me bedanken bij Lex en een ieder die deze dag mogelijk gemaakt hebben daar het een hele fijne dag was.Ik ben normaal gesproken een oppervlakteschipmens,maar door deze dag is mijn fantasie echt op hol geslagen ;-)
Heb nu ook een ieder leren kennen,waar je al jaren mee schrijft hier op het Forum,zij het bij bouwverslagen schepen.
Ik was eigenlijk een LCF Fregat aan het bouwen,75 %klaar en heb deze spontaan geruild tegen een Duitse U-Boot VII C met vierlingflak achter.Ze meet 1,70mtr lengte en is staties duikend en natuurlijk ook dynamies.
Ben al vaste klant bij You tube!!.
Net zoals Freek S.woon ik ook in Duitsland en een paar uurtjes rijden is het ook,maar hebben het gecombineerd met een bezoek aan Hendrik Westendorp en Marjon zijn vrouw die we kennen daar we tot de MMN horen.Nog bedankt voor de overnachting jongens.
Leuk was ook Leon en Marco van de MMN te leren kennen,tot daar aan toe alleen door "whats app".
Maar het coolste was de lokatie en Lex en zijn vrouw en de broodjes "bal".
Lex,je bent een prima gozer,en je vrouw is een kei ;-)
Voor mij en mijn vrouw is een nieuwe wereld open gegaan,en ik ben heel zeker dat de volgende keer wij er ook weer zijn en ook andere leden van onze MMN/NL/DE
Groetjes John Langerak