Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Berto,
Wanneer verwacht je het tankje?
Op dat moment kun je echt alles gaan afmaken.
Maar zoveel werk is het dan niet meer toch?
Ben zeer benieuwd hoe dit ding gaat.
Moet harder gaan dan mijn viper.
Verwacht ook dat deze kist qua aerobatics beter is.
Maar dat gaan we zien.
Het is qua looks echt een prachtig kistje.
Nu nog ietsje beter weer a.u.b. en een droog veld.
Op dit moment is het echt bagger bij ons.
As we speak ben ik bezig met het verlijmen van de rolroeren en flaps 3/4 daarvan zit al.
Dan zijn de vleugels wel klaar, kan ik de stekkers in de romp gaan maken, ga ik zo de bedrading aan solderen.
En dan is het voornamelijk bepalen hoe alles moet komen en of ik alles kwijt kan in de romp op een beetje redelijke manier.
Straks misschien weer wat fotootjes.
Straks kunnen jullie naast elkaar vliegen en kijken welke het beste vliegt, ik zet in op deze
Stekkers voor de rolroer, flap en intrekbaar landingsgestel zitten ook:
En de draden naar voren trekken:
De bedrading van de staart wordt hier naar beneden geleid en samengevoegd met de vleugel bedrading, dit gaat onder deplaat naar voren en komen bij de ontvanger weer naar boven.
Het gaat aardig ja.
Tank plug is ook klaar dus hoop dat dat ook een beetje opschiet, kan dan beetje alles gaan indelen waar wat moet komen.
Sexy hé Edwin, jammer dat ze grotendeels weer aan het zicht ontrokken worden.
Maar hier en daar zie je ze wel dus net of er een stukje rok opwaait om ons een blik eronder te geven
Vandaag komen de moertjes, borgmoertjes, inbussen etc. binnen voor de aansturingen,
Tank ergens begin volgende week,
Nu nog de ECU een plekje geven, Igyro 3 erin, LiPo`s en Life ergen plaatsen en vleugelbevestiging maken.
Al enig idee hoeveel cc het tankje uiteindelijk geworden is?
Het schiet nu echt hard op.
Als dit zo door gaat dan kan hij binnenkort de lucht in.
Gr,
Arjan