sebart sukhoi s29 E30

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
haha sam nu heb je wat gedaan ze! mooi toestel, maiden op kamp dus?? dan wordt er zeker gefilmd?:p:p

die lijmplekskes kunde er wel afkrijgen,tast de oracover niet aan... als ik dit tegenkom ga ik langs de folie met scheermesje, werkt ook!

groeten thuis :wink: en succes met de suk

samuel

een mooie kist zeg
een paar technische vragen:

gewicht van de kist?
vleugelspan?
vleugel oppervlak?
vermogen die de motor kan leveren ?

groeten
steffe

eclipse86 zei:
haha sam nu heb je wat gedaan ze! mooi toestel, maiden op kamp dus?? dan wordt er zeker gefilmd?:p:p

die lijmplekskes kunde er wel afkrijgen,tast de oracover niet aan... als ik dit tegenkom ga ik langs de folie met scheermesje, werkt ook!

groeten thuis :wink: en succes met de suk

kga kijken of ik ene kan meenemen, of gewoon daar vragen :)

@steffe: veel vragen waar ik nog geen antwoorden op kan geven :oops:

gewicht kan ik niet bepalen, omdat hij nog niet af is, dus nog geen servos enzo ;)

span en lengte is 130 cm, dus lekker groot voor een redelijk goedkoop electrokistje

wingloading: geen idee, zal wel ergens op internet staan, maar zal straks eens de manual doorlezen.

de motor die erin zit is voor kisten van 1 kilo tot 2 kilo, met mijn setup zal ie 1.8 kilo trekken, en het geschatte gewicht is rond de 1.3 kilo, dus unlimited vertical :)

hopelijk kan ik nog posten op antwoorden vandaag of morgen, maar vanaf morgen ben ik dus 3 weken weg, maar ik kijk of ik misschien op modelbouwkamp een computer vind of dergelijke om de maiden te beschrijven :P

groeten!

samuel speltdoorn zei:
voila, heb sukhoi gouw eens samen gestoken, wel nog zonder alle servos, en het fijne werk, maar zo zien jullie hem eens, en meteen aan men lieve zus gevraagd of ze hem eens wou vasthouden zodat jullie de grote een beetje kunnen schatten ;)

geen negatieve reacties aub, ze zal wel eens meelezen :D

tell me if you like it ;)

mzzl

slijmbal :yes:

WeZZe zei:
samuel speltdoorn zei:
voila, heb sukhoi gouw eens samen gestoken, wel nog zonder alle servos, en het fijne werk, maar zo zien jullie hem eens, en meteen aan men lieve zus gevraagd of ze hem eens wou vasthouden zodat jullie de grote een beetje kunnen schatten ;)

mzzl

maar zijn zus leest mee dus wat moet ie anders? :D

voila :D

allez, ksal nog wel meelezen daar in frankrijk, maar tis me zo ne palmtop, dus da ga traag :evil:

grtz

ohw, nog een berichtje aan steffe, de wingloading is 38dm² dus zal goed traag gaan ;)

woohoow
zalige kist seg :)
ik kan niet wachten om hem te zien op kamp :)

en eeuu amuzeert u in frankrijk e zoals ze zeggen "break a leg" :lol:

grz
rodney
ps: als ge den 2de dag bijna op het kamp zij stuurt mij dan een bericht e, dan zal ik een enorme belgische vlag aan mijne vlieger hange en dan wete waar het is lol :lol:

lol rodney,
rare nu is dat ik in de auto zit met de pda van men pa, raar gevoel als je aan het surfen bent in de auto :P

sowieso, ik mis men SU nu al :P

grtz

jah kan ik kan dan me mijne psp ook soms als ik juist voorbij een huis paseer da draadloos internet heeft :lol: ma da gebeurt ni veel

kzal ik goe op de foto's hier letten dat hem ni gepikt word goe? :lol: :lol:

grz en tot op kamp
rodney

Mooie kist samuel !

Al een maiden gepland?
Heb je een beetje de zelfde setup als het filmpje?
Dan gaat ie vast als de brandweer!

Veel plezier in France!

Groenten,
Tjerk ;)

sven311 zei:
WeZZe zei:
samuel speltdoorn zei:

mzzl

maar zijn zus leest mee dus wat moet ie anders? :D

Dag Tiekeneike :bye: :bye: :bye:

maiden is idd gpland op kamp ja, de setup van de mijne is volkomen dezelfde als in het filmpje :) dus gaat idd goed draaien :P

mvg

jaja sam, ziet er goed uit

Spijtig dat het zolang duurt voor je nog eens op airfield kan komen vliegen,
maar als je komt, Sukhoi zeker meebrengen :)

@wouter: gaat idd nog 3 weken duren eer ik kan komen, maar tegen dan is hij ingevlogen en goed afgesteld zodak shozken kan geven en da jens of gij der ook es mee moogt vliegen ;) jens en ik hebben btw bert belooft een filmpke dervan te maken, dus da moe ook nog gebeuren :P

@sven : thx mate, deze zomer moete nog maar es afkomen ej, ofwel neem ik hem dan mee naar ulle airshow :P

grtz!

terug thuis van modelbouwkamp, en ga hem nu toch echt afbouwen en invliegen ze :D

fotos komen binnenkort nog :)

Back