Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
eclipse86 zei:haha sam nu heb je wat gedaan ze! mooi toestel, maiden op kamp dus?? dan wordt er zeker gefilmd?
die lijmplekskes kunde er wel afkrijgen,tast de oracover niet aan... als ik dit tegenkom ga ik langs de folie met scheermesje, werkt ook!
groeten thuis :wink: en succes met de suk
samuel speltdoorn zei:voila, heb sukhoi gouw eens samen gestoken, wel nog zonder alle servos, en het fijne werk, maar zo zien jullie hem eens, en meteen aan men lieve zus gevraagd of ze hem eens wou vasthouden zodat jullie de grote een beetje kunnen schatten
geen negatieve reacties aub, ze zal wel eens meelezen![]()
tell me if you like it
mzzl
WeZZe zei:samuel speltdoorn zei:voila, heb sukhoi gouw eens samen gestoken, wel nog zonder alle servos, en het fijne werk, maar zo zien jullie hem eens, en meteen aan men lieve zus gevraagd of ze hem eens wou vasthouden zodat jullie de grote een beetje kunnen schatten
tell me if you like it
mzzl
slijmbal![]()
sven311 zei:WeZZe zei:samuel speltdoorn zei:voila, heb sukhoi gouw eens samen gestoken, wel nog zonder alle servos, en het fijne werk, maar zo zien jullie hem eens, en meteen aan men lieve zus gevraagd of ze hem eens wou vasthouden zodat jullie de grote een beetje kunnen schatten
tell me if you like it
mzzl
slijmbal![]()
maar zijn zus leest mee dus wat moet ie anders?![]()