ok, even dit topic bovenhalen
:update:
twee weken geleden naar de club gegaan, met de sukhoi mee, bedoeling, zijn eerste maiden, ik weet het, het heeft tijdje geduurt voor hij in maiden klaar was, maar ik ben iemand die genoeg geduld heeft om zolang te kunnen wachten, maar in al die tijd perfectioniseer ik alles aan de kist totdat ik zeker weet dat er niks kan gebeuren tijdens de vlucht.
kwam ik toe op de club, kwamen ze mij vertellen dat er al 4 crashes waren door storing, nou, dat geeft me alvast heel veel moed om de sukhoi te maidenen....
eerst maar een vluchtje gewaagt met mijn micro edge (houtbouw shockflyer) en nergens storing aan te merken, dan nog een vluchtje met men super betrouwbare trainer; magister van multiplex, alles verliep ook hier bij super.
dan na 5 uur ongeveer, maar gespeculeerd dat er geen storing meer hing in de lucht, en de accu in de sukhoi gelegd, nog eens de uitslagen en expo besproken met wouter (vriend van me van op club) en de sukhoi in taxi gezet naar de piste.
gouw nog eens de roeren bekeken, en huppakee, lichtjes gas opbouwen, en op 4 meter is hij al de lucht in, en lekker vlotjes zeg, halfgas al verticaal

eerste rolletjes, loopje trekken, nog geen zwaar 3d werk voor mij bij de eerste vlucht
Eerste landing maar eens inzetten, gas minderen aanvliegroute maken, eerst eens een dummy landing proberen, en weer doortrekken, daarna gewoon de piste over sjezen op 1/4 gas en gas maar afgezet waarbij de wieltjes zachtjes de grond raakten en hij mooi verder uitbolde
die dag nog een vlucht gemaakt met geslaagde landing, het 3d werk kan nu beginnen :evil:
de week daarna, was het de bedoeling dat Jens Van Dorpe, de video kwam schieten van de sukhoi voor de winkel Aerobertics.
dus sukhoi weer mee naar club, en de sticks aan jens overgedragen, wouter die filmde, en laat "the bad ass flying" maar beginnen :evil:
alles wat jens wou dat hij stuurde stuurde hij ook, maar hier kan ik niet in detail uitleggen welke moves jens deed, want die doet het zo snel dat ik het gewoon niet onthou, daarom is hij nu bezig de film aan het maken, die we hier straks ook wel online zullen zetten
alvast hier nog een fototje van tijdens de maiden waar ik vlieg
grtz