kunde mooi mijn trekstarter fixen, mensen zit met het probleem dat ik die veer niet meer goed opgerolt krijg..
Ik wil het morgenmiddag wel ff proberen, moet je wel dennis meenemen zodat hij mn Baja weer aan de praat kan krijgen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kunde mooi mijn trekstarter fixen, mensen zit met het probleem dat ik die veer niet meer goed opgerolt krijg..
Hallo allemaal,
Ik ben Sebas en nu ruim 2 jaar semi-actief op het brandstof auto-forum.
Sinds gisteren heb ik een Baja 5B SS en nu kom ik jullie dus ook hier lastig vallen
Ik heb het volgende splinternieuw voor 720 euro meegekregen van een hele aardige verkoper uit Almere:
![]()
![]()
Hij heeft me gelijk wat upgrades aangeraden die ik zo ga bestellen, mijn verlanglijstje ziet er tot nu toe zo uit:
Als iemand hier nog een mogelijke aanvulling voor dit lijstje heeft hoor ik het graag, wel graag praktische upgrades.
- Outerwear hoes voor trekstarter = besteld
- Shock socks = besteld
- Driehoek motorsteun = duuuuur (28 euro)
- Motor/trekstarter steun (hoe heten die? heb er nog geen gevonden)
- Eventueel raampjes = besteld
- killswitch
- Verbeterde koppelingsdeksel = besteld
Het viel me op dat er geen stickies zijn over bijvoorbeeld het inrijden en afstellen, heeft iemand daar nog tips voor?
En als er nog rijders in (omgeving) Breda zijn hoor ik het graag in de pm![]()
Hallo allemaal,
Ik ben Sebas en nu ruim 2 jaar semi-actief op het brandstof auto-forum.
Sinds gisteren heb ik een Baja 5B SS en nu kom ik jullie dus ook hier lastig vallen
Ik heb het volgende splinternieuw voor 720 euro meegekregen van een hele aardige verkoper uit Almere:
![]()
![]()
Hij heeft me gelijk wat upgrades aangeraden die ik zo ga bestellen, mijn verlanglijstje ziet er tot nu toe zo uit:
[*]Outerwear hoes voor trekstarter = besteld
[*]Shock socks = besteld
[*]Driehoek motorsteun = duuuuur (28 euro)
[*]Motor/trekstarter steun (hoe heten die? heb er nog geen gevonden)
[*]Eventueel raampjes = besteld
[*]killswitch
[*]Verbeterde koppelingsdeksel = besteld
Als iemand hier nog een mogelijke aanvulling voor dit lijstje heeft hoor ik het graag, wel graag praktische upgrades.
Het viel me op dat er geen stickies zijn over bijvoorbeeld het inrijden en afstellen, heeft iemand daar nog tips voor?
En als er nog rijders in (omgeving) Breda zijn hoor ik het graag in de pm![]()
Aan het begin niet vol gas rijden en niet kort stottend gas geven. In rijden doe je ongeveer +- 1,5 liter benzine op de mengverhouding 1:25
Haha, trouwens, ik was net ff op t skatebaante bij jou in de buurt rijden met mn rustler ;D ik wouw nog op msn vrage of dat jij ook wouw komen, maarja, je was niet onlineBedankt voor je reactie en welkom op pagina 13![]()
Haha, trouwens, ik was net ff op t skatebaante bij jou in de buurt rijden met mn rustler ;D ik wouw nog op msn vrage of dat jij ook wouw komen, maarja, je was niet online![]()
Hahaha, nee dat is niet zo'n goed idee neeIk had net rijles, en ik denk niet dat het een goed idee was geweest om met de Fiesta het skatebaantje op te rijden
Maar dat skatebaantje in de grote houw bedoel je? Reed ik wel eens met savage toen ik die nog had..
Hoor je de magneten ook schrapen?
Anders is het gewoon de compressie van de motor waar je doorheen moet drukken.
De juiste afstand bereik je d.m.v een creditcard of soort gelijke pas.
![]()
De juiste afstand bereik je d.m.v een creditcard of soort gelijke pas.
![]()
afstand zou ong 0,3 mm moeten zijn is ong de dikte van het karton. het klopt wel dat het vliegwiel iets moeilijker rond draait omdat de magneten bij de ontsteking weerstand hebben. als je de afstand niet vertrouwd kun je je karton er dubbel tussen doen is ong 0,6 mm ( bij mij liep ie daar ook op.)
als je de ontsteking afstelling doet aan de andere zijde van het vliegwiel ( tegenover de magneten) wordt de ontsteking niet zo vast op het karton getrokken waardoor de speling ook ietsje groter blijft.
succes.