Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Owen zei:oh oh, klinkt als een geheim wapen
Toch niet iets in de klasse Perret oid he??
Owen zei:Hey zeg...![]()
Niet gaan katten he hahaha
woldlake zei:Owen zei:Hey zeg...![]()
Ik ben er ook weer goed te horen dat je al weer thuis bent en je geheime wapen weet ik al :lol:
Valt best wel mee jaLoet Wakkerman zei:woldlake zei:Owen zei:Hey zeg...![]()
Ik ben er ook weer goed te horen dat je al weer thuis bent en je geheime wapen weet ik al :lol:
En dat valt toch best wel mee, toch?? :?:
Owen zei:Nouhou, nu wil ik het ook weten hoor![]()
Loet Wakkerman zei:Owen zei:Nouhou, nu wil ik het ook weten hoor![]()
Stel je niet aan
woldlake zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Nouhou, nu wil ik het ook weten hoor![]()
Stel je niet aan
Klein tipje het is een oud LBer :lol:
Loet Wakkerman zei:woldlake zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Nouhou, nu wil ik het ook weten hoor![]()
Stel je niet aan
Lijkt me haast logisch. Dit weekend komt hij ook op de Peel om combat te trainen. Het lijkt me dat nu alle tipjes zijn opgelicht![]()
![]()
Owen zei:Rijmt op Voss?!![]()
Nee niet bij de hand mischien bij van de feer bij jou in de buurt. :lol:Owen zei:Mag wel, maar dan moet ik lopen, de auto is stuk![]()
En aangezien ik liever lui dan moe ben, sla ik het lopen maar even over![]()
![]()
Koppelingskabel is gebroken.... Heb jij nog ergens een peugot 205je liggen voor onderdelen?![]()
He Owen misschien is dit wat je zoekt http://www.petragrootkarzijn.nl/sportzomer.wmv :lol:woldlake zei:Nee niet bij de hand mischien bij van de feer bij jou in de buurt. :lol:Owen zei:Mag wel, maar dan moet ik lopen, de auto is stuk![]()
En aangezien ik liever lui dan moe ben, sla ik het lopen maar even over![]()
![]()
Koppelingskabel is gebroken.... Heb jij nog ergens een peugot 205je liggen voor onderdelen?![]()
Glider_Jan? Kan me 2 Jannen herinneren die bovengemiddeld goed TR konden pitten.....woldlake zei:Loet Wakkerman zei:Owen zei:Nouhou, nu wil ik het ook weten hoor![]()
Stel je niet aan