Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik krijg her en der korting en voor mensen die actief mee gaan vliegen met F5J wedstrijden kan ik de bovenstaande modellen voor die prijs krijgen.
Zie het als een promotie-aanbieding voor de F5J klasse.
Zoals ik vorig jaar gedaan heb voor F5B.
GJ
Bertus....Koop een mooie kist en vlieg ermee!
Je vlieg toch voor jezelf en niet voor een ander! Ik vind dat, als jij een mooie zwever wil kopen, die voor een specifiek doel (=f5j) is ontworpen, je dat lekker moet doen.
Ik vind het klasse dat er meteen met zoveel enthousiasme ontworpen en gebouwd gaat worden.
Ik kan je helemaal volgen als je zegt met een kist te willen vliegen waarvan je, puur voor jezelf, het gevoel van wil hebben dat het behaalde resultaat uit jouw vingers komt.
Want aan de kist kan het niet liggen.....die kan het!!
Op een wedstrijd 3de 4de of 5de worden en meteen zeggen "met een goede kist had ik......." vind ik veel triester dan zeggen "mijn kist kan het dus ik moet veel beter leren vliegen!" (ps...ik heb jouw talon gesleept zien loopen...ik denk dat jij al wel aardig kan vliegen haha!)
Niets van aantrekken Bertus!...gewoon die mooie kist kopen en vliegen!!!
Justys
Ik denk niet dat Arno weg is. Hij heeft wat dingen weggehaald, misschien om die anders te formuleren. Beetje wat Douglas ook al zei, op een forum krijg je snel misverstanden als je niet weet hoe dingen gezegd worden.
Je moet het zelf leuk maken, en laagdrempelig is het zeker omdat je met van alles mee kunt doen. Daar verandert niks aan als mensen er mooie/dure kisten voor aanschaffen. Prachtig toch dat die er ook zijn! Als iedereen dat nou een beetje in z'n achterhoofd houdt komt alles goed
Winnen kan ik toch niet, maar daar gaat het mij ook helemaal niet om. En als je wel per sé wilt winnen moet je gaan investeren, in materiaal en training. Waarbij ik blijf volhouden dat training bij deze klasse belangrijker zal zijn dan geld.
Mag ik opmerken dat Arno achter de schermen heel veel gemaild heeft dat de klasse door glasbakken kapot gemaakt wordt?
En wie is er nu ineens glasbakken aan het promoten?
GJ
Begrijp ik het zo goed?
En geloof me ,ik lach al als ik in de top 10 sta met eigenbouwsel .
Eindelijk Arjan je hebt hem door![]()