Bertus,
Sven Kramer zal op friese doorlopers altijd verder komen dan een beginner die je op een peperdure klapschaats zet.
GJ
sterker nog ,ik heb na 400 meter al dikke enkels in die lage schoenen .
Maar om mijn punt even wat duidelijker te maken .schik heb ik al met vliegen .Mocht ik in mijn dromen ooit in de top 10 eindigen met mijn houten eigen brouwsel , dan zal ik lachen van oor tot oor ,en die grijns kun je er niet afpoetsen

.
Als ik wat kan leren heb ik al gewonnen .en ja ik ben rekreant vlieger en zal dat altijd blijven .F5J is een tak van vliegen welke je met taktiek kan winnen . als je met je zwever op 10 seconden motorloop op 50 meter begint . en je pakt een bel tot 200 meter . je vliegt je tijd tot en met de landing vol en eindigt op de stip op de seconde af heb je wel 9,50 minuut gevlogen en de volle bonus van de landing . de gene die dan 30 seconden motorloop heeft gehad ,op 200 meter begint en ook de volle 10 minuten vol maakt en op de stip land heeft wel het nakijken , want hij heeft dan technisch 20 seconden korter gevlogen en een hogere begin hoogte .
daarom is er zoveel kans in de f5j mogelijk en dat maakt het zo leuk . en juist die verschillen in toestellen en budget mogelijheden ,maken het voor mij leuk .hier zit uitdaging in voor iedereen .
je hoeft bij deze tak niet te denken dat je geen kans maakt , die is er altijd als je goed speelt .
kijk maar eens goed naar de uitslagen van de proefwedstrijd.
daar zitten topmodellen tussen en ook 20 jaar oude toestellen die bovenaan staan .En die dag was niet echt thermisch op een klein gedeelte van die dag na .
Ik zie er alleen maar lol in ,en we gaan het zien .Ik ben geen topvlieger en ik heb geen topmateriaal .En dat hoeft voor mij ook niet ,sterker nog ik kan geen topmateriaal betalen .En toch zie ik wel de uitdaging ,net als Arjan .