Sen Toku

...dan is er ook nog iets met ballasttanks en aanpassingen daarvan waar een zekere v.d. Heuvel ook iets mee van doen heeft gehad en dán misschien...(dus pas over een half jaar ofzo).

En dat is een aanpassing die erg goed werkt........
maar dat leg ik wel een keer uit als daar behoefte aan is!
Dan bespreek ik het wel in een ander draadje!

@Mathijs, Wou jij nog de tekening hebben van de I-25 ?
En jij hebt toch de doku van discovery channel opgenomen, Kan jij hier een copy voor mij maken?

@Harry, Is het mogelijk dat ik ook aan jou info kan komen van de Sen Toku?

Groetjes Douglas

Hoi Douglas,

Nartuurlijk kan je het krijgen geen probleem,maar ik heb ook met mathijs via mijn ftp server gewerkt en dat werkt prima ik weet niet of je een beetje thuis bent met ftp.

laat het maar weten dan kan ik een account voor je aanmaken ik heb meer van dit soort info.

Douglas,

Als ik een kopie van je kan krijgen van de I-25 tekeningen, zou ik je dankbaar zijn.

Ik zal een DVD maken van de Discovery Documentaire.

Groetjes:

Mathijs

Hallo Mathijs,

Zou ik ook een kopie van Discovery Documentaire kunnen krijgen wil wel een lege dvd toe sturen.

Dat zijn er dan 3.

Ron
Douglas
Harry

Ik zal proberen dit weekend een paar lege DVD-tjes te halen. Stuur me even een PB-tje met de juiste adres gegevens.

Groetjes:

Mathijs

Dit weekend heb ik eindelijk de tijd gevonden om de DVD's te branden, ik zal ze morgen proberen te versturen (Douglas PB me even je adres).

Daarnaast ben ik via e-bay in het bezit gekomen van een set tekeningen:

fig01f.gif

Inclusief de spanten tekening. De tekening bezit echter niet al te veel detail dus ik zal er nog flink wat aan moeten "bijtekenen". Begin is er echter.

Daarnaast heb ik een mooi boek gevonden met computer tekeningen van Japanse subs. Hier staan erg veel lleuke details is. Het is wel een echt Japans boek wat bij bladerd van achteren naar voren en bealve de cijfers staat er voor mij niets leesbaars in!!

42_1_b.jpeg

Groetjes:

Mathijs

Hallo allemaal,

Heeft iemand iets gezien van deze type submarine,

De M-2-Class van de engelse marine.

m2%20big.jpg

Back