Goed, het is wel voorspelbaar dat R3an!mated de 720 stukken beter gaat vinden, zijn 710 was immers aan alle kanten krom... Toen die nog niet krom was waren de schokbrekers nog niet gevuld en te kort, waardoor zijn downstop afstelling een soort van nutteloos was... Dus ik denk niet dat het een betrouwbare vergelijking is..
Ik denk wel dat de 720 beter is voor de beginner met name vanwege de oliediff's (die heel anders zijn dan op de impulse) en de RCC shocks. Als je die opties al op je 710 had zitten dan ga je er niet zo veel op vooruit, en dan kan je beter even wachten tot het volgende seizoen dat je meestal met een 'verse' auto wil beginnen.
Greetz.
Bartje.
Ik denk wel dat de 720 beter is voor de beginner met name vanwege de oliediff's (die heel anders zijn dan op de impulse) en de RCC shocks. Als je die opties al op je 710 had zitten dan ga je er niet zo veel op vooruit, en dan kan je beter even wachten tot het volgende seizoen dat je meestal met een 'verse' auto wil beginnen.
Greetz.
Bartje.