Serpent 966

Duidelijk jaloers!... hahahaha...

Mugen heeft 1 fout gemaakt, die auto is TE goed, dus komt er niets nieuws uit voor dat ding, hoeft namelijk niet, ik kan me voorstellen dat je je als Mugen rijder een beetje begint te vervelen... :p
Shepherd, kan ik nog niet heel veel over zeggen, maar het zou me niet verbazen als zij straks met blauwe snaren komen!

Die snaren wil ik dan ook, want:
IDM erop, Serpent INS, zwarte snaren.
PICCO erop, Novarossi INS, Shepherd snaren.
Mega erop, R&B INS, deze nieuwe snaren.

Zeg eens eerlijk, willen jullie ook wel.... ;)

Nou, wat ze nu toch weer hebben.

Een Mega / R&B / GRP / MAX erop, R&B INS box (is die nog ergens leverbaar?) en dan de finishing touch:

in 1 woord.. geil...

image.php

Oranjegekke Hollanders :rolleyes: :wink:

Nee, toch niet... Als er een iets is dat Belgen nog meer kunnen verkloten dan hun administratie/bureaucratie dan is het hun voetbal wel. :mrgreen:

Bij mij gaat het om functioneel. Kijk, als ik voor een een euro overal een dezelfde kleur brandstofslang hebt zitten (toevallig ook oranje) is dat nog te overzien, als ik voor 40 euro snaren moet kopen krabbel ik 2x achter mijn oren als ik die in het oranje wil hebben. De vraag is als deze ook low friction zijn. Zo niet dan zullen ze er niet zoveel van verkopen want low friction is nu eenmaal sneller (alleen tussen de oren...).

Maar fijn om te lezen dat je de Serpent een prutsauto vindt om iedere maand nieuwe dingen te moeten kopen om "erbij" te horen.

Hahaha, de conclusies vliegen weer in het rond!...
Ik zag dat de normale zwarte kevlar snaren "discontinued" zijn, dus ze worden langzaam aan vanzelf oranje....
Low friction, daar rij ik niet mee.
Heerlijk, een beetje prutsen!

want low friction is nu eenmaal sneller (alleen tussen de oren...)

:-? Hmmm das dan vreemd... bij de merken die Joey tot nu toe gebruikt heeft scheelde het echt een paar tienden (zonder dat hij wist wat voor snaren er op de auto zaten).

Nah, misschien waren het Beta-golven vanuit de auto die Joey vertelde dat er dit type snaren in zaten...

:D

waar jij allemaal geil van word Martin............
pffff
straks word je ook nog geil van die slagletters/cijfers !!!

dat ken echt niet hoor :-)))

spoiler serpent 966

heeft iemand van jullie ergens een tekening hoe de spoiler op de kap moet komen?
Is het wel nodig?

thanks

Ga eens naar www.efra.ws ga naar de rules sectie en open de IC 1/8 rulebook.

Daarin staan alle reglementen over de body en trimstrip.

Back