Serpent F180 ombouwen Brushless

Heb gisteren Michel en Stanley met hun 2 F180 eclctro's zien rijden,
dat is echt geweldig.
Ook erg goed dat de 1:8 foambanden er op passen.

De verkleinde schijfrem gaf bij Stanley wel wat weinig rem na 5 minuten rijden.
Ook had ik het idee dat de auto's wat zwaar zijn en dat de downforce bijna geheel ontbreekt.

Heeft iemand nog een foto van een complete omgebouwde versie (zonder kap)?
 
full

full

;) ziet er leuk uit !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
info

ik heb een vraagje ik heb een serpent f180
ben die aan het ombouwen maar ik heb een regelaar van
Xerun 120A V2.1 Hobbywing 120/760A 2-3S
kan je bv een motor gebruiken van 1/10
of ben je verplicht een motor te nemen van 1/8 en kan deze motor ook op een lipo van 7,4 V gaan of ben je ook verplicht van 3s a 4s lipo te gaan
kan iemand daar bij mee helpen ;)

mvg johan
 
1/10 motoren gaan stuk, die zijn daar niet tegen bestand, je zult echt naar een 1/8 motor moeten. Ook de as die op een 1/10 motor zit is te klein voor de juiste pinions.

Kijk maar eens naar de set die in de cobra RTR zit, dat is een goed uitgangspunt ook voor een F180e.
 
Ps de ombouwset van speed passion is ook goed te gebruiken past de 1/8 motor goed in
ik heb een vraagje ik heb een serpent f180
ben die aan het ombouwen maar ik heb een regelaar van
Xerun 120A V2.1 Hobbywing 120/760A 2-3S
kan je bv een motor gebruiken van 1/10
of ben je verplicht een motor te nemen van 1/8 en kan deze motor ook op een lipo van 7,4 V gaan of ben je ook verplicht van 3s a 4s lipo te gaan
kan iemand daar bij mee helpen ;)

mvg johan
 
..............of ben je verplicht een motor te nemen van 1/8 en kan deze motor ook op een lipo van 7,4 V gaan of ben je ook verplicht van 3s a 4s lipo te gaan
kan iemand daar bij mee helpen ;)

mvg johan

Het is zeker aan te raden naar 4s te gaan.
DaN blijven de amperages wat lager bij het zelfde vermogen.

Meeste mensen doen twee hardcases door koppelen in serie.
Of deze:

38502.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Top