Serpent Series en Nitro Tour weer van start

TGXnut zei:
zit nog steeds te denken om mee te doen.....
Moet je trouwens een eigen transponder hebben?

Ja en nee er zijn club transponders dus het is niet per se nodig maar je maakt het je wel een stuk makkelijker als je een eigen transponder hebt :lol: . De clubtransponder dient na elke heat weer direct ingeleverd te worden en met moordende tempo van de vorige nitrotour kan het dan wel eens mis gaan.

Ik heb er geen gebruik wel een clubtransponder... ze passen zich maar aan :wink:

Ik wil graag meedoen maar heb geen pitmaat tot op heden :(
Hoe word zoiets normaal opgelost? Als je een mede racer als pitmaat hebt is de kans op beide in 1 heat te rijden natuurlijk aanwezig.

Ik schrijf me evengoed maar in, zie dat het al behoorlijk aan de late kant is...21 april, hoop dat ik nog mee kan doen! Mooie kans om ook wat te proeven aan "competitie" rijden al zal dit gemoedelijker zijn?

Anyway, see ya at the Tour :D

Grt, Ron

Je hebt nog de tijd ron....
Hier, in mijn mail vandaag....
---------------------------
Beste Serpent rijder,

De serpent Nitro Tour staat voor de deur, voor meer info check:
http://www.mytsn.com/publ/publ.asp?pid=11653

Aantal deelnemers is beperkt tot 80, voorkom teleurstelling en schrijf dus tijdig in !
Sluitingsdatum tot inschrijven is 30 april aanstaande. Naast de zeer aantrekkelijke natura prijzen voor de "wedstrijd", zijn de prijzen voor de tombola nog veel interessanter. Denk o.a. aan een complete Serpent 710 met radiobesturing. Kortom, je hoeft geen "topcoureur" te zijn om mooie prijzen te winnen !

Voor een inschrijfformulier kan je een mailtje sturen naar: benelux@serpent.com

Met vriendelijke groet,

Bert Trumpie
(Serpent Benelux)
--------------------------

Ron4you zei:
Ik wil graag meedoen maar heb geen pitmaat tot op heden :(
Hoe word zoiets normaal opgelost? Als je een mede racer als pitmaat hebt is de kans op beide in 1 heat te rijden natuurlijk aanwezig.

Ik schrijf me evengoed maar in, zie dat het al behoorlijk aan de late kant is...21 april, hoop dat ik nog mee kan doen! Mooie kans om ook wat te proeven aan "competitie" rijden al zal dit gemoedelijker zijn?

Anyway, see ya at the Tour :D

Grt, Ron

Inschrijven kan nog prima.. en pitmaat moet je gewoon ff iemand aanspreken.. je komt vaak op de mach dus je zal vast wel mensen kennen daar... aangezien het 'format' meestal iets is van 5min rijden, of 10 min.. eventueel 12... zijn de tankstops dus niet zo belangrijk... en maakt je pitmaat niet zo uit...

'k denk dat de meeste rijders die voor 't eerst meedoen moeite hebben met 't andersom rijden (als we dat weer doen) en de truck body.. die is redelijk lastig in mijn ogen.....

Oki, ik ken idd ondertussen wel wat mensen, ik verwacht ook geen echte wedstrijd maar een gezellige dag :D

Morgen maar gaan oefenen met het circuit andersom rijden, eens zien of ze dat leuk vinden 8O :D :D

Een truckbody lijkt me idd lastig, dat zal wel heel anders rijden, lijkt me wel lachen. Ik ga denk ik even voor een 2'de hands blokje kijken wat iets minder power heeft als de JP of de Novarossi..alhoewel een nieuw blokje tegenwoordig weinig kost. Tips voor een "low budget" blokje voor dit soort dingen?

Greets, Ron

M7H zei:
Ron4you zei:
Tips voor een "low budget" blokje voor dit soort dingen?

Greets, Ron

Had je al eens gekregen.....
http://www.the-border.nl/product.php?productid=23978&cat=69&page=1

Oops...was ik vergeten :( Dat was idd een aanrader voordat ik de JP kocht.
:offtopic: De JP was trouwens een goede koop, op de een of andere manier rijd het fijner dan de novarossi, misschien doordat er toch iets meer torque onderin is waardoor gedoseerd gassen iets makkelijker lijkt :ontopic:

Ik zal dat blokje maar bestellen, bedankt voor het linkje nogmaals Martin :D

Greets, Ron

Ik kom ook voornamelijk voor de lol en hopelijk leerzame dagen, er moet niet teveel worden verwacht van mij rijderskunsten :wink:

iemand nog wilde ideeen voor hun kapje?

RClipse zei:
Ik kom ook voornamelijk voor de lol en hopelijk leerzame dagen, er moet niet teveel worden verwacht van mij rijderskunsten :wink:

Zelfde hier :D

Misschien de kap achterstevoren gebruiken? 8O

Ron

Heb die van vorig jaar nog liggen, vind ik mooi zat. :D

100_1014.sized.jpg

Ga denk ik volgende week al oefenen ermee, vorig jaar had ik pas de laatste race een goede set up.

Ron4you zei:
RClipse zei:

Zelfde hier :D

Misschien de kap achterstevoren gebruiken? 8O

Ron

Is wel orgineel... :wink:

Deze week komen ze binnen (als het goed is) dus dat wordt afplakken en spuiten! wat ik ga maken moet ik nog verzinnnen...

Lijkt me wel dat je koelkop wat kwetsbaar is met zo'n truck body? Of vangt de hoogte van de kap de meeste klappen?

Lijkt me vooral op het rechte stuk een vreemd gevoel die body, helemaal als het ook nog een beetje waait. Wel lachen zo'n body :D

Greets, Ron

Ron4you zei:
Lijkt me wel dat je koelkop wat kwetsbaar is met zo'n truck body? Of vangt de hoogte van de kap de meeste klappen?

Lijkt me vooral op het rechte stuk een vreemd gevoel die body, helemaal als het ook nog een beetje waait. Wel lachen zo'n body :D

Greets, Ron

Vorig jaar was het wel grappig, was het op zaterdag nog nat en met die truckbody. Dan weet je pas wat geen grip is op de achterkant :lol:

Had toen op het rechte stuk een volledige 360 gemaakt, en op de baan houden en gewoon weer door rijden. :D

Maar opzich rijdt die vrachtwagen wel goed, ik had alleen me anti rolbar voor rechtop gezet en voor blauwe veren ipv rode. Toen lag de auto echt super.

Baan andersom rijden is ook erg leuk, vooral eind van het rechte stuk dan de kantine induiken en als je een goede lijn hebt bij het uitkomen kan je er zo hard doorheen dan. 8)

willywuyts zei:
Roelof heeft nog een sprint of excel waar hij jullie mee komt aftroeven.

Kan hem alleen niet meer vinden, misschien toch met de verhuizing afgedankt....

Heb nog wel een Cobra staan :roll: :wink:
En tegen die tijd zal mijn versie van een NT18 ook wel div 1:8 auto's zoek rijden

willywuyts zei:
Roelof heeft nog een sprint of excel waar hij jullie mee komt aftroeven.
ik heb nog een rijdende Quattro.....
Dit jaar kan ik (weer) niet meedoen, maar als het voorkomt dat ik mee kan doen, heb je best kans dat ik dat met die Quattro doe......

Back