juliuskolff zei:Ik ben mijn auto aan het terugbouwen naar 2wd. Echt weer old school!
Heb er zin in.
^^ Dat is vet om te horen! Enorm gaaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
juliuskolff zei:Ik ben mijn auto aan het terugbouwen naar 2wd. Echt weer old school!
Heb er zin in.
TGXnut zei:zit nog steeds te denken om mee te doen.....
Moet je trouwens een eigen transponder hebben?
Ron4you zei:Ik wil graag meedoen maar heb geen pitmaat tot op heden![]()
Hoe word zoiets normaal opgelost? Als je een mede racer als pitmaat hebt is de kans op beide in 1 heat te rijden natuurlijk aanwezig.
Ik schrijf me evengoed maar in, zie dat het al behoorlijk aan de late kant is...21 april, hoop dat ik nog mee kan doen! Mooie kans om ook wat te proeven aan "competitie" rijden al zal dit gemoedelijker zijn?
Anyway, see ya at the Tour![]()
Grt, Ron
Ron4you zei:Tips voor een "low budget" blokje voor dit soort dingen?
Greets, Ron
M7H zei:Ron4you zei:Tips voor een "low budget" blokje voor dit soort dingen?
Greets, Ron
Had je al eens gekregen.....
http://www.the-border.nl/product.php?productid=23978&cat=69&page=1
RClipse zei:Ik kom ook voornamelijk voor de lol en hopelijk leerzame dagen, er moet niet teveel worden verwacht van mij rijderskunsten :wink:
iemand nog wilde ideeen voor hun kapje?
Ron4you zei:RClipse zei:Ik kom ook voornamelijk voor de lol en hopelijk leerzame dagen, er moet niet teveel worden verwacht van mij rijderskunsten :wink:
iemand nog wilde ideeen voor hun kapje?
Zelfde hier![]()
Misschien de kap achterstevoren gebruiken? 8O
Ron
Roelof zei:Komt er nog een M18 race oid ?
Ron4you zei:Lijkt me wel dat je koelkop wat kwetsbaar is met zo'n truck body? Of vangt de hoogte van de kap de meeste klappen?
Lijkt me vooral op het rechte stuk een vreemd gevoel die body, helemaal als het ook nog een beetje waait. Wel lachen zo'n body![]()
Greets, Ron
willywuyts zei:Roelof heeft nog een sprint of excel waar hij jullie mee komt aftroeven.
ik heb nog een rijdende Quattro.....willywuyts zei:Roelof heeft nog een sprint of excel waar hij jullie mee komt aftroeven.